Record Details

Взаємодія когніцій слухачів КПК з дидактичним змістом та технічною архітектурою: концептуалізуємо проблему

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732272/
https://lib.iitta.gov.ua/732214/
 
Title Взаємодія когніцій слухачів КПК з дидактичним змістом та технічною архітектурою: концептуалізуємо проблему
The interaction of PDA students' cognitions with didactic content and technical architecture: we conceptualize the problem
 
Creator Скрипник, М.І.
Кравчинська, Т.С.
Волинець, Н.П.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Проблема узгодженості когніцій дорослого учня з технічною архітектурою в сучасних контекстах входить у предмет досліджень із трансформаційного використання інформаційних технологій. Актуалізується питання не технологічної підтримки, аналізу потенціалу інструментів у віртуальному освітньому просторі (результат власного цілепокладання; власний простір з урахуванням мети, проєкту саморозвитку, рівня мотивації й рівня комп’ютерної грамотності), а когнітивне розуміння складних взаємодій між вмістом, педагогікою, дорослими учнями та технологіями, що може призвести до успішної інтеграції кількох технологій у навчанні. Розглянуто педагогічний аспект визначення та змістового наповнення понять: «віртуальне освітнє середовище» (загальне), «віртуальний освітній простір» (конкретне), «взаємодія технології у контексті змісту та освітньої практики (TPACK; e-TPACK; TPACK-SAMR Models)», «когнітивна метафора», «концепція втіленого пізнання», «мультимодальні навчальні тексти». Авторський підхід до концептуалізації проблеми. Основна ідея: для проєктування слухачами КПК віртуального освітнього простору необхідно андрагогам при реалізації відкритих освітніх КПК зміст інтерактивного онлайн освітнього курсу узгоджувати із когніціями суб’єктів учіння та технічною архітектурою. Задум: модернізувати зміст відкритих освітніх КПК педагогів на основі інтеграції когнітивного розуміння складних взаємодій між вмістом, педагогікою, запитами дорослих учнів і технологіями. Для цього необхідно через діагностичний інструментарій визначати стилі навчання слухачів КПК і запити на актуальний дидактичний зміст, реалізацію якого в інтерактивному онлайн освітньому курсі здійснювати з урахуванням фреймів, метафор, наративів, представлених мультимодальними навчальними текстами. Гіпотеза дослідження: формування слухачами КПК віртуального освітнього простору буде продуктивним, а архітектура технологій в інтерактивному онлайн освітньому курсі узгоджуватиметься із когніціями суб’єктів учіння за умови, якщо андрагоги: дидактичне забезпечення курсів представлятимуть через концептуальні метафори (фрейми, метафори, наративи) у різноманітних мультимодальних навчальних текстах; при створенні цих текстів враховуватимуть конструктивістські та проєктні підходи, проблемне навчання, потенціал цифрових інструментів для створення мультимодальних навчальних текстів для реалізації дев’яти подій навчання (за Ганьє); реалізовуватимуть когнітивну технологію роботи з/над полімодальним текстом; підвищуватимуть інформаційну грамотність та реалізуватимуть складові дидактичного процесу різноманітними мультимодальними текстами.
The problem of consistency of the adult student's cognitions with the technical architecture in modern contexts is a subject of research on the transformative use of information technologies. The issue is not technological support, analysis of the potential of tools in the virtual educational space (the result of own goal setting; own space taking into account the goal, self-development project, level of motivation and level of computer literacy), but cognitive understanding of complex interactions between content, pedagogy, adult students and technologies, which can lead to successful integration of multiple technologies in learning. The pedagogical aspect is considered definition and content filling of concepts: "virtual educational environment" (general), "virtual educational space" (specific), "interaction of technology in the context of content and educational practice (TPACK; e-TPACK; TPACK-SAMR Models)", "cognitive metaphor ", "the concept of embodied knowledge", "multimodal educational texts". Author's approach to problem conceptualization. The main idea: in order to design a virtual educational space for PDA students, it is necessary for andragogues to coordinate the content of an interactive online educational course with the cognitions of learning subjects and technical architecture when implementing open educational PDAs. The idea: to modernize the content of open educational PDAs for teachers based on the integration of cognitive understanding of the complex interactions between content, pedagogy, the demands of adult students and technologies. For this, it is necessary to determine the learning styles of PDA students and requests for relevant didactic content through the diagnostic toolkit, which should be implemented in an interactive online educational course taking into account the frames, metaphors, and narratives presented by multimodal educational texts. Research hypothesis: formation of virtual educational space by PDA students will be productive, and the architecture of technologies in an interactive online educational course will be consistent with the cognitions of learning subjects, provided that andragogues: the didactic support of the courses will be presented through conceptual metaphors (frames, metaphors, narratives) in various multimodal educational texts; when creating these texts, constructivist and project approaches, problem-based learning, the potential of digital tools for creating multimodal educational texts for the implementation of nine learning events (according to Gagnier) will be taken into account; will implement the cognitive technology of working with/on polymodal text; will increase information literacy and implement components of the didactic process with various multimodal texts.
 
Publisher ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти»
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732272/1/%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf
- Скрипник, М.І. (orcid.org/0000-0003-4760-6723 <http://orcid.org/0000-0003-4760-6723>), Кравчинська, Т.С. (orcid.org/0000-0002-7521-3508 <http://orcid.org/0000-0002-7521-3508>) and Волинець, Н.П. (orcid.org/0000-0001-7482-0325 <http://orcid.org/0000-0001-7482-0325>) (2022) The interaction of PDA students' cognitions with didactic content and technical architecture: we conceptualize the problem In: Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти: зб. матер. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 23 червня 2022 р. ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», м. Київ, Україна, pp. 453-455.