Record Details

Досвід та перспективи організації освітнього процесу для дітей з порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732227/
https://ispukr.org.ua/?p=9597&fbclid=IwAR1CETb4EhnKpojqVEvmf7Zh1Oh2-G8d5KfEXqvvxEOf5PJa8QTCBpmftTo#.Y1y_9HZBw2w
 
Title Досвід та перспективи організації освітнього процесу для дітей з порушеннями слуху
Experience and prospects of organizing the educational process for children with hearing impairment
 
Creator Литовченко, С.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В основі національних наукових та практичних розробок сучасні міжнародні підходи до освіти дітей з особливими освітніми потребами (ООП), зокрема з порушеннями слуху, як то: раннє виявлення проблеми у розвитку та рання комплексна допомога (впровадження системи раннього втручання); зміна підходів до визначення необхідних для дитини послуг, зокрема, відмова від опори на категорії порушень, натомість насамперед врахування індивідуальних особливостей розвитку, потреб кожної дитини та її потенціалу/»сильних сторін»; гнучкість змісту та індивідуалізація процесу навчання і реабілітації; варіативність форм організації освіти та методичних підходів до навчання; орієнтація фахівців на надання допомоги сім’ї, широке залучення батьків до роботи з дітьми та підвищення відповідальності батьків за реабілітацію та навчання своїх дітей; організація міждисциплінарного командного підходу та надання інтегрованих послуг та ін.
National scientific and practical developments are based on modern international approaches to the education of children with special educational needs (SEN), in particular with hearing impairments, such as: early identification of developmental problems and early comprehensive assistance (implementation of the early intervention system); a change in approaches to determining the services a child needs, in particular, a refusal to rely on categories of violations, instead, first of all, taking into account the individual characteristics of development, the needs of each child and his potential/"strengths"; flexibility of content and individualization of the learning and rehabilitation process; variability of forms of education organization and methodical approaches to learning; orienting specialists to providing family assistance, broad involvement of parents in working with children, and increasing parents' responsibility for the rehabilitation and education of their children; organization of an interdisciplinary team approach and provision of integrated services, etc.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М. Ярмаченка НАПН України
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732227/1/2022_%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97%D0%98-217-222_%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%9A%D0%9E%20%D0%A1.pdf
- Литовченко, С.В. (orcid.org/0000-0003-0001-4667 <http://orcid.org/0000-0003-0001-4667>) (2022) Experience and prospects of organizing the educational process for children with hearing impairment In: Освіта осіб з особливими потребами: виклики воєнного часу. Матеріали VІІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М. Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 217-222.