Адаптованість дитини з порушеннями слуху у групі однолітків під час воєнного стану
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/732224/
https://ispukr.org.ua/?p=9597&fbclid=IwAR1CETb4EhnKpojqVEvmf7Zh1Oh2-G8d5KfEXqvvxEOf5PJa8QTCBpmftTo#.Y1y_9HZBw2w |
|
Title |
Адаптованість дитини з порушеннями слуху у групі однолітків під час воєнного стану
Adaptation of a child with hearing impairment in a peer group during martial law |
|
Creator |
Литвинова, В.В.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc. 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Адаптованість дитини з порушенням слуху у колективі своїх однолітків визначається її відповідністю соціальним вимогам, які постають перед дитиною певної вікової категорії. Тобто для того щоб, можна було сказати, що дитина адаптована в оточуючому її соціумі, в даному випадку групі однолітків, потрібно аналізувати засвоєння нею правил, норм та моделі поведінки, її сприйняття цінностей соціуму, сформованість основних параметрів особистості (почуттів, свідомості, здібностей і т. ін.). Навчання дитини цим нормам дорослими, необхідно для виконання нею всього комплексу соціальних ролей, що мають засвідчити її адаптованість.
The adaptability of a child with a hearing impairment in the group of his peers is determined by his compliance with the social requirements faced by a child of a certain age category. That is, in order to say that the child is adapted to the surrounding society, in this case the peer group, it is necessary to analyze his assimilation of rules, norms and models of behavior, his perception of the values of society, the formation of the main parameters of the personality (feelings, consciousness, abilities and etc.). Teaching the child these norms by adults is necessary for her to fulfill the entire complex of social roles, which should prove her adaptability. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М. Ярмаченка НАПН України
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/732224/1/2022_%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%A2%D0%95%D0%97%D0%98-205-211_%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Литвинова, В.В. (orcid.org/0000-0001-6014-184X <http://orcid.org/0000-0001-6014-184X>) (2022) Adaptation of a child with hearing impairment in a peer group during martial law In: Освіта осіб з особливими потребами: виклики воєнного часу. Матеріали VІІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології Інститут спеціальної педагогіки і психології імені М. Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 205-211. |
|