Record Details

Формування ключових компетентностей учнів 5-х класів засобами підручника «зарубіжна література»

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/732113/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-zbirnyk-tez-dopovidey/
 
Title Формування ключових компетентностей учнів 5-х класів засобами підручника «зарубіжна література»
Formation of Key Competencies of 5th Grade Students by Means of the Textbook "Foreign Literature"
 
Creator Богданець-Білоскаленко, Наталія
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description В основі Нової української школи лежить навчання, засноване на ключових компетентностях. З цього року середня школа переймає естафету від початкової ланки і продовжує навчання на засадах концепції НУШ за новим Державним стандартом базової середньої освіти.
У тезах розглянуто підручник із зарубіжної літератури як важливе джерело формування ключових компетентностей учнів, необхідних у житті.
The New Ukrainian School is based on training that based on key competencies. Starting this year, the Secondary School takes over the relay baton from the Primary Level and continues its training on the basis of the NUS concept according to the new State Standard of Basic Secondary Education.
The theses consider the textbook on foreign literature as an important source of formation of students’ essential in life key competencies.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/732113/1/Text3.pdf
- Богданець-Білоскаленко, Наталія (orcid.org/0000-0001-6793-8018 <http://orcid.org/0000-0001-6793-8018>) (2022) Formation of Key Competencies of 5th Grade Students by Means of the Textbook "Foreign Literature" In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 240-242. ISBN 978-966-644-616-2