Реклама як історичне джерело: особливості використання на уроках історії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/731991/
https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/10/Lutsk_050922.pdf |
|
Title |
Реклама як історичне джерело: особливості використання на уроках історії
Advertising as a historical source: features of use in history lessons |
|
Creator |
Мороз, Петро Володимирович
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
|
|
Description |
В тезах розглядаються особливості використання на уроках історії реклами як історичного джерела.
The theses consider the peculiarities of the use of advertising as a historical source in history lessons. |
|
Publisher |
el-conf.com.ua
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/731991/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7_%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_Lutsk.pdf
- Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-6776-9186 <http://orcid.org/0000-0002-6776-9186>) (2022) Advertising as a historical source: features of use in history lessons In: Осінні наукові читання - 2022, XСVІ Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція. – м. Луцьк, 5 вересня 2022 року el-conf.com.ua, м. Луцьк, Україна, pp. 142-145. |
|