Record Details

Рання корекція розвитку дітей з особливими освітніми потребами як передумова ефективності їх інклюзивного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/731974/
https://kpibs.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/126/2022/02/pifp_org_%D1%8F%D0%BD%D0%B2%D0%B0%D1%80%D1%8C_2022_%D0%A1%D0%90%D0%99%D0%A2.pdf
 
Title Рання корекція розвитку дітей з особливими освітніми потребами як передумова ефективності їх інклюзивного навчання
Early correction of the development of children with special educational needs as a prerequisite for the effectiveness of their inclusive education
 
Creator Ілляшенко, Т.Д.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У тезах наголошено на перевагах підготовки дітей з ООП до інклюзивного навчання у дошкільному віці, що зменшує потребу у додаткових витратних освітніх послугах у шкільному віці. Звернено увагу на важливість підготовки батьків до виявлення порушень у розвитку дітей раннього віку та перспективи поліпшення психолого-педагогічної допомоги дітям названої категорії у зв’язку із впровадженням системи раннього втручання.
This article highlights the benefits of preparing children with SEN for inclusive education at preschool age, which reduces the need for additional costly educational services at school age. The author draws attention to the importance of training parents to detect disorders in the development of young children and the prospects for improving psychological and pedagogical assistance to children of the mentioned category in connection with the implementation of the early intervention system.
 
Publisher ГО «Південна фундація педагогіки»
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/731974/1/%D0%86%D0%BB%D0%BB%D1%8F%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%A2%D0%94_%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%D1%96%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F%20%D1%81%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F%20%D1%82%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%C2%BB%2C%2021%E2%80%9322.01.2022_71-74.pdf
- Ілляшенко, Т.Д. (orcid.org/0000-0002-5954-6177 <http://orcid.org/0000-0002-5954-6177>) (2022) Early correction of the development of children with special educational needs as a prerequisite for the effectiveness of their inclusive education In: Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (21–22 січня 2022 р., м. Одеса) ГО «Південна фундація педагогіки», м. Одеса, Україна, pp. 71-74.