Record Details

Формування психолого-педагогічної компетентності батьків, які виховують дитину з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/721520/
 
Title Формування психолого-педагогічної компетентності батьків, які виховують дитину з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги
Formation of psychological and pedagogical competence of parents raising a child with hyperactive disorder and attention deficit
 
Creator Ілляшенко, Т.Д.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті висвітлюється розроблена автором система підготовки батьків до корекції поведінки дітей з гіперактивним розладом і дефіцитом уваги (ГРДУ). У процесі традиційних і активних форм навчання батькам надається інформація про причини, прояви, ускладнення ГРДУ та способи корекції поведінки дитини, виробляється у батьків упевненість у можливості звести поведінку дитини з ГРДУ до прийнятних форм та забезпечити успішність її навчання і розвитку; активізується у батьків потреба знати внутрішній світ своєї дитини і брати участь у її житті; зміцнюється потреба в емоційних контактах з дитиною; коригуються деструктивні прояви ставлення батьків до дитини з ГРДУ; виробляються навички регуляції поведінки дитини на засадах поведінкової терапії.
The article covers the system developed by the author to prepare parents for the correction of behavior of children with hyperactive disorder and attention deficit (GRDU). In the process of traditional and active forms of education, parents are provided with information about the causes, manifestations, complications of GRDU and ways to correct the child's behavior, parents are confident in the ability to reduce the child's behavior from GRDU to acceptable forms and ensure its learning and development; parents need to know the inner world of their child and participate in her life; the need for emotional contact with the child increases; the destructive manifestations of the parents' attitude to the child with GRDU are corrected; skills of regulation of the child's behavior on the basis of behavioral therapy are developed.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
 
Date 2019
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/721520/1/%D0%86%D0%BB%D0%BB%D1%8F%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%90%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%8B%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97_2019.19.PDF
- Ілляшенко, Т.Д. (orcid.org/0000-0002-5954-6177 <http://orcid.org/0000-0002-5954-6177>) (2019) Formation of psychological and pedagogical competence of parents raising a child with hyperactive disorder and attention deficit Актуальні проблеми психології, 19 (11). 173 -189. ISSN 2072-4772