Record Details

CORRELATES OF LEARNING SATISFACTION AND LEARNING ENGAGEMENT IN ONLINE DISTANCE EDUCATION

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title CORRELATES OF LEARNING SATISFACTION AND LEARNING ENGAGEMENT IN ONLINE DISTANCE EDUCATION
КОРЕЛЯТИ ВІДЧУТТЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ТА ЗАЛУЧЕННЯ ДО НЬОГО В ДИСТАНЦІЙНОМУ ОНЛАЙН НАВЧАННІ
 
Creator Cavite, France Allan M.
Marcial, Dave E.
 
Subject онлайн дистанційне навчання
медсестринська освіта
COVID-19
відчуття задоволення від навчання
залучення студентів до навчання
online distance learning
nursing education
COVID-19
learning satisfaction
students’ learning engagement
 
Description Student nurses’ perceived learning satisfaction and learning engagement are related to experiences and expectations of the courses’ implementation and students’ commitment. Due to the sudden shift to online distance learning caused by the COVID-19 pandemic, it is challenging for Higher Education Institutions (HEIs) to deliver quality instruction and achieved satisfaction of learning and engagement. This study was designed to appraise the correlation between apparent learning satisfaction and student nurses' learning engagement and to determine the aspects that were related to learning satisfaction and engagement in the implementation of Related Learning Experiences (RLE) of the nursing courses. This addresses many gaps in the literature regarding online distance learning during the COVID-19 pandemic and provides HEIs that can lead to increased student satisfaction and engagement with online distance learning (ODL). This study was a descriptive-correlational research design. A total of 133 students completed the two sets of online questionnaires: the Satisfaction of online learning (SOL) and the online student engagement scale (OSE). Pearson’s correlations were utilized to look at the association between perceived learning satisfaction and learning engagement. A logistic regression model was employed to sightsee the associations of age, gender, year level, internet connectivity experience, and apparent learning satisfaction with higher learning engagement. The findings in the correlation among the OSE scores and mean perceived learning satisfaction was 0.36 (moderate degree of significance). Fifty-one students (38%) were classified as highly engaged (cut-off of ³ 3.5 for the OSE mean score). The mean perceived learning satisfaction score was insignificant between highly engaged and not highly engaged students. The logistic regression model presented that a better internet connectivity experience and apparent learning satisfaction were associated with an increase in the probability of higher learning commitment. The outcomes imply that perceived learning satisfaction and internet connectivity forecast learning commitment among student nurses in virtual learning.
Залучення до навчального процесу студентів факультету медсестринства та відчуття задоволення ними цим процесом взаємопов’язане з досвідом, очікуваннями студентів та їх відповідальністю під час навчання. Через раптовий перехід до онлайн дистанційного навчання, спричинений пандемією COVID-19, закладам вищої освіти (ЗВО) важко підтримувати надання якісного навчання, яке б забезпечувало відчуття задоволення від навчального процесу залученим до нього. Представлене дослідження було розроблене з метою оцінити кореляцію між явним задоволенням від навчання та залученістю до нього студентів факультету медсестринства, а також визначити аспекти, які були пов’язані із задоволенням від навчання та залученістю до нього під час проходження програми Відповідного досвіду навчання (Related Learning Experiences - RLE). У дослідженні розглянуті проблеми, що виникли під час дистанційного онлайн навчання в період пандемії COVID-19, які раніше не висвітлювались у науковій літературі та які можуть сприяти підвищенню рівня задоволеності студентів від їх залучення до онлайн дистанційного навчання (ОДН). Це дослідження є описово-кореляційним. В онлайн опитуванні, яке складалося з двох етапів, взяли участь 133 студенти, які заповнили відповідні онлайн анкети: «Задоволеність онлайн навчанням» (ЗОН) і «Шкала онлайн залучення студентів» (ОЗС). Кореляція Пірсона була використана для вивчення зв’язку між відчуттям задоволення від навчання та залученістю до нього. Логістичну регресійну модель було використано, щоб побачити зв'язок віку, статі, рівня навчання, досвіду з використання Інтернету та очевидного задоволення від навчання з більшою залученістю до нього. Результати кореляції між показниками ОЗС та середнім показником відчуття задоволенням від навчання становили 0,36 (помірний ступінь значущості). П’ятдесят один студент (38%) був класифікований з високим рівнем залученості (порогове значення ≥ 3,5 для середнього балу ОЗС). Середня оцінка відчуття задоволеності навчанням була незначущою між дуже зацікавленими та не дуже зацікавленими студентами. Модель логістичної регресії продемонструвала, що кращий досвід використання Інтернету та явне задоволення від навчання були пов’язані зі збільшенням імовірної відповідальності. Результати означають, що відчуття задоволення від навчання, успішне використання Інтернету прогнозують відповідальне ставлення до набуття знань при дистанційному навчанні студентів факультету медсестринства.
 
Publisher Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
 
Date 2022-09-29
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article
рецензируемая статья
рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4920
10.33407/itlt.v90i4.4920
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol. 90 No. 4 (2022); 118-135
Информационные технологии и средства обучения; Том 90 № 4 (2022); 118-135
Інформаційні технології і засоби навчання; Том 90 № 4 (2022); 118-135
Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 90 ##issue.no## 4 (2022); 118-135
2076-8184
10.33407/itlt.v90i4
 
Language eng
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4920/2053
 
Rights Copyright (c) 2022 Франція Аллан М. Кавіт, Дейв Е. Марсіаль
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0