Record Details

Передумови входження професійної освіти у систему державно-приватного партнерства в Україні

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/731892/
https://conference.ivet.edu.ua/index.php/2022-1/article/view/34
 
Title Передумови входження професійної освіти у систему державно-приватного партнерства в Україні
Prerequisites for entry of professional education into the system of public-private partnership in Ukraine
 
Creator Попова, Валентина Вікторівна
 
Subject 33 Economics. Economic science
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Запровадження державно-приватного партнерства є однією з ланок реформування освіти, механізмом активної інтеграції системи професійної (професійно-технічної) освіти у соціальну структуру громад та наближення навчання до світових стандартів. Професійну освіту слід розглядати як ланцюг взаємодії між приватним бізнесом, державою та освітніми закладами. Ефект від запровадження державно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти полягатиме не лише в економії коштів сукупного бюджету, але й у підвищенні ефективності системи освіти.
The introduction of public-private partnership is one of the links in education reform, a mechanism for active integration of the system of professional (vocational) education in the social structure of communities and bringing education closer to world standards. Vocational education should be seen as a chain of interaction between private businesses, the state, and educational institutions. The effect of the introduction of public-private partnerships in the field of professional (vocational) education will not only save the total budget but also increase the efficiency of the education system.
 
Publisher Інститут професійної освіти НАПН України
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/731892/1/2022_1_2_%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2B%D1%82%D0%B5%D0%B7-191-193.pdf
- Попова, Валентина Вікторівна (orcid.org/0000-0001-8931-8880 <http://orcid.org/0000-0001-8931-8880>) (2022) Prerequisites for entry of professional education into the system of public-private partnership in Ukraine In: Інноваційна професійна освіта. Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали ХVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (звітної) Інституту професійної освіти НАПН України (29 квітня, 17-20 травня 2022 р.) Інститут професійної освіти НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 190-192. ISBN 978-617-8117-08-5