Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/34497/
|
|
Title |
Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами
|
|
Creator |
Дюжева, К. В.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Description |
У статті розглядається методичне бачення особливостей такого актуального й затребуваного нині прикладного фаху, як копірайтинг, який, однак, не є науково обґрунтованим і в галузі української вищої освіти не становить собою спеціальність, а є емпіричною одиницею. Увагу приділено специфіці копірайтингу, що поєднує в собі ознаки журналістики та реклами, які, гармонійно переплітаючись у своєрідному симбіозі, дають можливість копірайтерам реалізувати мету під час підготовки замовних матеріалів. Ототожнювати копірайтинг із власне журналістикою, як і з рекламою, не можна, на що вказує передусім мета діяльності копірайтера. У статті визначено також засоби та прийоми, які використовуються в копірайтингу, зокрема психологічні, маніпулятивні. Ідеться про професійні ринкові умови праці копірайтера, тобто особливості професіограми фахівця в конкурентних умовах. |
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/34497/1/9_Diuzheva_Obraz_39.pdf
Дюжева, К. В. (2022) Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами. Образ (2(39)). pp. 89-97. ISSN 2415-8496 |
|