Record Details

Корпоративний університет у системі професійного розвитку науково-педагогічних працівників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/731888/
 
Title Корпоративний університет у системі професійного розвитку науково-педагогічних працівників
Corporate university in the system of professional development of scientific and pedagogical employees
 
Creator Романова, Г.М.
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
 
Description Актуальність дослідження зумовлена потребою розвитку корпоративного навчання науково-педагогічних працівників у закладах вищої освіти.
Мета: обгрунувати особливості корпоративного навчання викладачів у закладах вищої освіти.
Методи: теоретичний аналіз наукових джерел, сайтів установ, освітньо-професійних програм та робочих навчальних планів з підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників – для визначення основних ознак корпоративного навчання викладачів та шляхів розвитку ЗВО як організацій, які навчаються.
Результати: охарактеризовано розвиток корпоративних університетів в контексті інноваційного навчання персоналу, обгрунтовано особливості корпоративного навчання у закладах вищої освіти, проаналізовано досвід управління змінами як основи корпоративного навчання викладачів у закладі післядипломної педагогічної освіти. Акцентовано увагу на тому, що корпоративне навчання є важливим елементом корпоративної культури організації, зокрема закладу вищої освіти. Визначено такі його ознаки, як розвиток компетентностей, яких потребує конкретна компанія, відповідність стратегії й стадії розвитку компанії, відсутність меж між навчанням і роботою, аксіологічний і водночас практико орієнтований зміст навчання, зв'язок методів, форм, технологій навчання з виробничими ситуаціями.
Висновки: обгрунтовано, що у ЗВО, які є організаціями, що навчаються, системно розвивається корпоративне навчання, ознаками якого є зв’язок зі стратегічними цілями організації, об’єднання заходів щодо оцінювання та навчання науково-педагогічних працівників у цілісну систему розвитку персоналу, регламентація зони відповідальності за навчання і впровадження на практиці результатів навчання, визначення і застосування способів мотивування викладачів до навчання, залучення високоефективних зовнішніх тренерів та підготовка внутрішньої команди тренерів, реалізація тренінгових програм, що спрямовані на задоволення актуальних і прогностичних потреб закладу і викладачів щодо розвитку їхніх психологопедагогічних і фахових компетентностей.
The relevance of the study is due to the need to develop corporate training of research and teaching staff in higher education institutions.
The aim of the study is to substantiate the features of corporate training of teachers in higher education institutions.
Methods: theoretical analysis of scientific sources, websites of institutions, educational and professional programs and curricula for professional development of research and teaching staff for the determination of the main features of corporate training of teachers and ways to develop higher education institutions as learning organizations.
Results: the development of corporate universities has been characterized in the context of innovative staff training, the features of corporate training in higher education institutions were substantiated, the experience of change management as a basis of corporate training of teachers in postgraduate pedagogical education was analyzed. Emphasis is placed on the fact that corporate learning is an important element of the corporate culture of the organization in general, and the higher education institution in particular. Its features are defined as the development of competencies required by a particular company, compliance with the strategy and stage of the company development, absence of boundaries between training and work, axiological and practice-oriented learning content, connection of methods, forms, technologies of training with production situations.
 
Publisher Інститут професійно-технічної освіти НАПН України
 
Date 2022
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/731888/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%93.%20%D0%9C..pdf
- Романова, Г.М. (orcid.org/0000-0002-2388-6997 <http://orcid.org/0000-0002-2388-6997>) (2022) Corporate university in the system of professional development of scientific and pedagogical employees Professional pedagogics, 1 (25). pp. 111-118. ISSN 2707-3092