Record Details

Cоціальна реклама в часи війни: особливості висвітлення в підручниках історії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/731865/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-zbirnyk-tez-dopovidey/
 
Title Cоціальна реклама в часи війни: особливості висвітлення в підручниках історії
Social advertising in times of war: peculiarities of coverage in history textbooks
 
Creator Мороз, Ірина Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
 
Description В тезах розкривається методика висвітлення в підручниках історії особливостей і значення соціальної реклами в часи війни.
The theses reveal the method of covering the features and significance of social advertising in wartime history textbooks.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/731865/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7_%D0%86_PSP_tezy_2022.pdf
- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038 <http://orcid.org/0000-0002-7076-1038>) (2022) Social advertising in times of war: peculiarities of coverage in history textbooks In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 291-295. ISBN 978-966-644-616-2