Cоціальна реклама в часи війни: особливості висвітлення в підручниках історії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/731865/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-zbirnyk-tez-dopovidey/ |
|
Title |
Cоціальна реклама в часи війни: особливості висвітлення в підручниках історії
Social advertising in times of war: peculiarities of coverage in history textbooks |
|
Creator |
Мороз, Ірина Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
|
|
Description |
В тезах розкривається методика висвітлення в підручниках історії особливостей і значення соціальної реклами в часи війни.
The theses reveal the method of covering the features and significance of social advertising in wartime history textbooks. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/731865/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7_%D0%86_PSP_tezy_2022.pdf
- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-7076-1038 <http://orcid.org/0000-0002-7076-1038>) (2022) Social advertising in times of war: peculiarities of coverage in history textbooks In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 291-295. ISBN 978-966-644-616-2 |
|