Складнощі створення безпечного середовища: уявлення вчителів і учнів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/731704/
https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/APSE/article/view/16615 10.18372/2786-5487.1.16615 |
|
Title |
Складнощі створення безпечного середовища: уявлення вчителів і учнів
Difficulties of creating a safe educational environment: perceptions of teachers and students |
|
Creator |
Гірник, А.М.
Гарбар, К.І. Іванюк, І.В. Богданов, С.О. |
|
Subject |
308 Соціографія. Описове вивчення суспільства (кількісне та якісне)
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті представлено результати дослідження серед учнів і педагогічних працівників у десяти областях України у період лютого – березня 2021 р. Здійснено аналіз проблеми висвітлення специфічних уявлень педагогів і учнів про взаємодію один з одним.
The article presents the results of a study among pupils and teachers in ten regions of Ukraine conducted by the Center for Mental Health and Psychosocial Support of the National University «Kyiv-Mohyla Academy» during February – March 2021. An analysis of the problem of highlighting the specific ideas of teachers and pupils the interaction with each other. |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/731704/1/PDF.pdf
- Гірник, А.М. (orcid.org/0000-0002-8651-6512 <http://orcid.org/0000-0002-8651-6512>), Гарбар, К.І. (orcid.org/0000-0001-8468-0151 <http://orcid.org/0000-0001-8468-0151>), Іванюк, І.В. (orcid.org/0000-0003-2381-785X <http://orcid.org/0000-0003-2381-785X>) and Богданов, С.О. (orcid.org/0000-0001-8811-3453 <http://orcid.org/0000-0001-8811-3453>) (2022) Difficulties of creating a safe educational environment: perceptions of teachers and students Actual Problems in the System of Education: General Secondary Education Institution – Pre-University Training – Higher Education Institution (2). pp. 354-361. ISSN 2786-5487 10.18372/2786-5487.1.16615 |
|
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## |
10.18372/2786-5487.1.16615
|
|