Record Details

Психолого-педагогічний супровід навчання осіб із порушеннями слуху у вищих навчальних закладах (організаційний аспект)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/731692/
https://vmurol.uu.edu.ua/upload/Naukovo_doslidna%20robota/Elektronni_vidannya/Act_problemi/2008/3/49.pdf
 
Title Психолого-педагогічний супровід навчання осіб із порушеннями слуху у вищих навчальних закладах (організаційний аспект)
Psychological and pedagogical support for the education of persons with hearing impairments in higher educational institutions (organizational aspect)
 
Creator Литовченко, С.В.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Стаття присвячена дослідженню процесу навчання осіб з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах, представлена специфіка процесу навчання студентів з вадами слуху, загальна характеристика супроводу цього процесу. На основі аналізу досвіду навчання студентів з вадами слуху виявлено дві моделі реалізації психолого-педагогічного супроводу зазначеного процесу.
In article it is spoken about research of process of training of persons with hearing disorder in higher educational institutions, specificity of process of training of students with hearing disorder, a general characteristic of support of this process is presented. On the basis of the analysis of experience of training of students with hearing disorder it is revealed two models of realization of pedagogical support of the specified process.
 
Publisher Університет «Україна»
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/731692/1/c213334358373b80d8205c493aa48eef.pdf
- Литовченко, С.В. (orcid.org/0000-0003-0001-4667 <http://orcid.org/0000-0003-0001-4667>) (2008) Psychological and pedagogical support for the education of persons with hearing impairments in higher educational institutions (organizational aspect) Актуальні проблеми навчання і виховання людей з особливими потребами, 5 (7). pp. 400-409. ISSN ISBN 978-966-388-200-0