Тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2022), (Черкаси, 23-25 червня 2022 р.)
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/731175/
https://knsa.chdtu.edu.ua/itont-2022 |
|
Title |
Тези доповідей VІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2022), (Черкаси, 23-25 червня 2022 р.)
Conference proceedings of the VI International Scientific-Practical Conference "Information Technologies in Education, Science and Technology" (ITEST-2022), (Cherkasy, June 23-25, 2022) |
|
Creator |
Міністерство освіти і науки України, МОН України
Черкаський державний, технологічний університет Навчально-науковий комплекс, «Інститут прикладного системного аналізу» КПІ, ім. Ігоря Сікорського Інститут цифровізації освіти, НАПН України Міжнародний науково-навчальний центр, інформаційних технологій і систем НАН і МОН України Харківський національний університет, радіоелектроніки Національний педагогічний університет, імені М.П. Драгоманова Криворізький державний педагогічний університет, КДПУ Берлінський технічний університет, (Німеччина) Люблінська політехніка, (Республіка Польща) Астана IT Університет, (Казахстан) |
|
Subject |
001.32 Learned, scientific societies. Academies
004.7 Computer communication. Computer networks 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques ) |
|
Description |
Матеріали конференції висвітлюють основні напрями розвитку інформаційних технологій і систем та їх використання в освіті, науці, техніці, економіці, управлінні, медицині. У матеріалах розглядаються питання, пов’язані з комп’ютерним моделюванням фізичних, хімічних і економічних процесів, інформаційною безпекою та застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у техніці, наукових дослідженнях і управлінні складними системами, з використанням інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, зі створенням, впровадженням і використанням науково-освітніх ресурсів у закладах освіти різного рівня, а також з проблемами підготовки ІТ-фахівців. Для наукових і педагогічних працівників, аспірантів і студентів закладів вищої освіти. The proceedings include papers on the main directions in development of information technologies and systems and their use in education, science, technology, economics, management and medicine. The materials consider issues related to computer modeling of physical, chemical and economic processes, information security, and the use of information and communication technologies in technology, research and complex systems control, information and communication technologies in education, creation, implementation, research and educational resources at educational institutions of different level, as well as the issues of teaching IT students at higher education institutions. For researchers, teachers, graduate students and university students. |
|
Publisher |
ЧДТУ
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/731175/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7_%D0%86%D0%A2%D0%9E%D0%9D%D0%A2-2022_24_06.pdf
Міністерство освіти і науки України, МОН України, Черкаський державний, технологічний університет, Навчально-науковий комплекс, «Інститут прикладного системного аналізу», КПІ, ім. Ігоря Сікорського, Інститут цифровізації освіти, НАПН України, Міжнародний науково-навчальний центр, інформаційних технологій і систем НАН і МОН України, Харківський національний університет, радіоелектроніки, Національний педагогічний університет, імені М.П. Драгоманова, Криворізький державний педагогічний університет, КДПУ, Берлінський технічний університет, (Німеччина), Люблінська політехніка, (Республіка Польща) and Астана IT Університет, (Казахстан) (2022) Conference proceedings of the VI International Scientific-Practical Conference "Information Technologies in Education, Science and Technology" (ITEST-2022), (Cherkasy, June 23-25, 2022) ЧДТУ, м. Черкаси, Україна. |
|