Record Details

Програма V міжнародної науково-практичної конференції «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" (22 квітня 2022 року)

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730787/
 
Title Програма V міжнародної науково-практичної конференції «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" (22 квітня 2022 року)
Программа V международной научно-практической конференции "Психологические измерения личностного взаимодействия субъектов образовательного пространства в контексте гуманистической парадигмы" (22 апреля 2022 года)
Program of the V International Scientific and Practical Conference "Psychological Dimensions of Personal Interaction of the Subjects of the Educational Space in the Context of the Humanistic Paradigm" (April 22, 2022)
 
Creator НАПН, України
Інститут психології імені Г.С.Костюка, НАПН України
Ніжинський державний університет, імені Миколи Гоголя
Інститут управління, психології та безпеки, Львівського державного університету внутрішніх справ
Український Інститут дитячої та юнацької психотерапії, та психологічного консультування
Centrum Miedzynarodowych Projektow Edukacyjnych, (Krakow, Polska)
World Association for the Support of Scientists LLC, (Delaware, USA)
Ukraine and Ukrainians Abroad Not-for-profit Corporation, (New York, USA)
Canadian publishing office, «Accent Graphics Communications & Publishing»
Society for the support of publishing initiatives and Scientific, (Glasgow, Scotland)
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У Програмі зазначено виступаючих на IV Міжнародній науково-практичній конференції «Психологічні аспекти особистісного взаємодії суб'єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми» і теми їх виступів. Конференція відбулася в дистанційному режимі 22 квітня 2022 року. Організатор: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України.
Проблемне поле роботи конференції:
1. Потенціал генетичної психології в дослідженні взаємодії суб’єктів освітнього простору.
2. Психолого-педагогічні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору (освітні, вікові, гендерні, психологічна грамотність, взаємодія з дітьми з особливими потребами).
3. Психологічний аналіз (експертиза) взаємодії суб’єктів освітнього простору.
4. Психологічний супровід реформування сучасної школи: особливості адаптації до нових умов освітнього простору (простору НУШ).
5. Особливості взаємодії суб’єктів освітнього простору в умовах дистанційного навчання.
6. Розвивальна та навчальна книга: сучасні психологічні вимоги.
7. Організація освітнього процесу та особливості навчання в умовах воєнного стану.
8. Психологічні аспекти адаптації вимушено переселених до нового середовища.
9. Допомога учасникам освітнього простору у подоланні стресу, викликаного воєнною агресією.
В Программе отмечены выступающие на IV Международной научно-практической конференции «Психологические аспекты личностного взаимодействия субъектов образовательного пространства в контексте гуманистической парадигмы» и темы их выступлений. Конференция прошла в дистанционном режиме 22 апреля 2022 года. Организатор: Институт психологии имени Г. С. Костюка НАПН Украины.
Проблемное поле работы конференции:
1. Потенциал генетической психологии в исследовании взаимодействия субъектов образовательного пространства.
2. Психолого-педагогические аспекты взаимодействия субъектов образовательного пространства (образовательные, возрастные, гендерные, психологическая грамотность, взаимодействие с детьми с особыми потребностями).
3. Психологический анализ (экспертиза) взаимодействия субъектов образовательного пространства.
4. Психологическое сопровождение реформирования современной школы: особенности адаптации к новым условиям образовательного пространства (пространство НУШ).
5. Особенности взаимодействия субъектов образовательного пространства в условиях дистанционного обучения.
6. Развивающая и обучающая книга: современные психологические требования.
7. Организация образовательного процесса и особенности обучения в условиях военного положения.
8. Психологические аспекты адаптации вынужденно переселены в новую среду.
9. Помощь участникам образовательного пространства в преодолении стресса, вызванного военной агрессией.
The Program includes speakers at the IV International Scientific and Practical Conference "Psychological aspects of personal interaction of subjects of educational space in the context of the humanistic paradigm" and the topics of their speeches. The conference was held remotely on April 22, 2022. Organizer: GS Kostyuk Institute of Psychology, National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine.
Problem area of ​​the conference:
1. The potential of genetic psychology in the study of the interaction of the subjects of educational space.
2. Psychological and pedagogical aspects of interaction of subjects of educational space (educational, age, gender, psychological literacy, interaction with children with special needs).
3. Psychological analysis (examination) of the interaction of the subjects of educational space.
4. Psychological support of modern school reform: features of adaptation to new conditions of educational space (NUS space).
5. Features of interaction of subjects of educational space in the conditions of distance learning.
6. Developmental and educational book: modern psychological requirements.
7. Organization of the educational process and features of training in martial law.
8. Psychological aspects of adaptation of IDPs to a new environment.
9. Assistance to participants in the educational space in overcoming the stress caused by military aggression.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2022
 
Type Other
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730787/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0%20V%20%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%2822.03.22%D1%80.%29_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D1%96%D1%80%D0%B8%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%B2%D0%B7%D0%B0%D1%94%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%96%D1%97%20%D1%81%D1%83%D0%B1%E2%80%99%D1%94%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83.pdf
- НАПН, України, Інститут психології імені Г.С.Костюка, НАПН України, Ніжинський державний університет, імені Миколи Гоголя, Інститут управління, психології та безпеки, Львівського державного університету внутрішніх справ, Український Інститут дитячої та юнацької психотерапії, та психологічного консультування, Centrum Miedzynarodowych Projektow Edukacyjnych, (Krakow, Polska), World Association for the Support of Scientists LLC, (Delaware, USA), Ukraine and Ukrainians Abroad Not-for-profit Corporation, (New York, USA), Canadian publishing office, «Accent Graphics Communications & Publishing» and Society for the support of publishing initiatives and Scientific, (Glasgow, Scotland) (2022) Program of the V International Scientific and Practical Conference "Psychological Dimensions of Personal Interaction of the Subjects of the Educational Space in the Context of the Humanistic Paradigm" (April 22, 2022) Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна.