Record Details

Особливості організаційно-методичного компоненту дистанційної освіти в умовах карантину

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/729943/
https://isg-konf.com/ru/society-and-science-problems-and-prospects-ru/
 
Title Особливості організаційно-методичного компоненту дистанційної освіти в умовах карантину
Features of Organizational and Methodical the Component of Distance Education in Conditions Quarantine
 
Creator Трубачева, Світлана Едуардівна
Алєксєєнко, Т.Ф.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Науково-методичне забезпечення дистанційної освіти включає: методичні (теоретичні та практичні) рекомендації щодо розроблення й використання педагогічно-психологічних та інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання; критерії, засоби і системи контролю якості дистанційного навчання; змістове, дидактичне та методичне наповнення веб
ресурсів.
Scientific and methodological support of distance education includes: methodological (theoretical and practical) recommendations for development and use pedagogical-psychological and information-communication technologies
distance learning; criteria, means and systems of quality control distance learning; content, didactic and methodological content of the web resources.
 
Publisher International Science Group
 
Date 2022
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/729943/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773 <http://orcid.org/0000-0002-1400-9773>) and Алєксєєнко, Т.Ф. (orcid.org/0000-0002-2060-2354 <http://orcid.org/0000-0002-2060-2354>) (2022) Features of Organizational and Methodical the Component of Distance Education in Conditions Quarantine In: Society and science. Problems and prospects. Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference. London, England. January 25 – 28, 2022 International Science Group, c. London, England, pp. 397-401. ISBN 978-1-68564-506-9