Особливості організаційно-методичного компоненту дистанційної освіти в умовах карантину
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/729943/
https://isg-konf.com/ru/society-and-science-problems-and-prospects-ru/ |
|
Title |
Особливості організаційно-методичного компоненту дистанційної освіти в умовах карантину
Features of Organizational and Methodical the Component of Distance Education in Conditions Quarantine |
|
Creator |
Трубачева, Світлана Едуардівна
Алєксєєнко, Т.Ф. |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Науково-методичне забезпечення дистанційної освіти включає: методичні (теоретичні та практичні) рекомендації щодо розроблення й використання педагогічно-психологічних та інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання; критерії, засоби і системи контролю якості дистанційного навчання; змістове, дидактичне та методичне наповнення веб ресурсів. Scientific and methodological support of distance education includes: methodological (theoretical and practical) recommendations for development and use pedagogical-psychological and information-communication technologies distance learning; criteria, means and systems of quality control distance learning; content, didactic and methodological content of the web resources. |
|
Publisher |
International Science Group
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/729943/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773 <http://orcid.org/0000-0002-1400-9773>) and Алєксєєнко, Т.Ф. (orcid.org/0000-0002-2060-2354 <http://orcid.org/0000-0002-2060-2354>) (2022) Features of Organizational and Methodical the Component of Distance Education in Conditions Quarantine In: Society and science. Problems and prospects. Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference. London, England. January 25 – 28, 2022 International Science Group, c. London, England, pp. 397-401. ISBN 978-1-68564-506-9 |
|