Record Details

Добір інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730408/
 
Title Добір інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень
Selection of information and digital technologies to evaluate the effectiveness of pedagogical research
 
Creator Новицька, Т.Л.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У роботі представлено добір інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Згідно з науковим дослідженням команди науковців ЮНЕСКО під керівництвом D. Kumar, A. Sarma, M. Madhan, B. Kanti-Sen інформаційно-цифрові технології, що найбільш ефективно оцінюють результативність педагогічних досліджень, базуються на алгоритмах цитувань. Окрім результативності науково-освітньої праці дослідника, цифрові технології з можливістю оцінювання показників частотності цитування роботи, сучасні інформаційно-цифрові аналітичні програми допомагають моніторити та аналізувати інші аспекти: Репутацію; Вплив; Популярність в веб-просторі. Добір інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності науково-педагогічних досліджень містить цифрові рішення, які мають алгоритми та функції моніторингу та аналізу показників на кожному з етапів написання науково-освітньої праці.
The paper presents a selection of information and digital technologies for evaluating the effectiveness of pedagogical research. According to a research team of UNESCO scientists led by D. Kumar, A. Sarma, M. Madhan, B. Kanti-Sen, information and digital technologies that most effectively assess the effectiveness of pedagogical research are based on citation algorithms. In addition to the effectiveness of research and educational work of the researcher, digital technologies with the ability to assess the frequency of citations, modern information and digital analytical programs help to monitor and analyze other aspects: Reputation; Influence; Popularity in the web space. The selection of information and digital technologies for evaluating the effectiveness of scientific and pedagogical research includes digital solutions that have algorithms and functions for monitoring and analysis of indicators at each stage of writing a scientific and educational work.
 
Publisher ІЦО НАПН України
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730408/1/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%97%D0%B2.%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84.%202022.pdf
- Новицька, Т.Л. (orcid.org/0000-0003-2591-5218 <http://orcid.org/0000-0003-2591-5218>) (2022) Selection of information and digital technologies to evaluate the effectiveness of pedagogical research In: Звітна науково-практична конференція Інституту цифровізації освіти НАПН України : збірник матеріалів, 10 лютого 2022 р., м. Київ ІЦО НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 50-52.