Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/33968/
|
|
Title |
Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови
|
|
Creator |
Горобченко, Н. В.
Баюн, К. Й. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB1603 Secondary Education. High schools |
|
Description |
Навчання з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у цілому й мобільних технологій зокрема, є не лише освітньою інновацією ХХІ століття, а й основним і можливим способом продовжувати освітній процес в умовах пандемії. Залученню та інтеграції інформаційних комунікативних технологій в освітній процес сприяли ідеї Концепції Нової української школи, а саме інформаційна компетентність та навчання впродовж життя. Застосування мобільних технологій для формування інформаційної комунікативної компетентності покликане не змінювати традиційні методи навчання, а створювати нове середовище, яке буде націленим водночас на формування мовленнєвих умінь, навичок навчання протягом життя, що власне і є підґрунтям нового підходу в освіті – неперервного навчання (англ. lifelong learning). |
|
Publisher |
Полтава. АСМІ
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/33968/1/%D0%B3%D0%BE%D1%80-%D0%B1%D0%B0%D1%8E%D0%BD-46-50.pdf
Горобченко, Н. В. and Баюн, К. Й. (2022) Особливості використанням мобільних телефонів на уроках іноземної мови. Імідж сучасного педагога (2(203)). pp. 45-49. ISSN 2221-6316 |
|