Record Details

Використання технології доповненої реальності в контексті розвитку STEM-освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730275/
https://forumsois.uipa.edu.ua/out2021/
 
Title Використання технології доповненої реальності в контексті розвитку STEM-освіти
Использование технологии дополненной реальности в контексте развития STEM-образования
Using Technology Augmented Reality in the Context of STEM-Education
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У даній публікації розглянуто одну із сучасних технологій – технологію доповненої реальності та можливості її застосування у контексті розвитку STEM-освіти в Україні. Наведено приклади використання доповненої реальності в навчальному процесі, представлено додатки з доповненою реальністю. Також наведено результати дослідження щодо використання додатків доповненої реальності вчителями природничо-математичних дисциплін під час навчання учнів. Зроблено висновки про доцільність включення сучасних технологій, зокрема, технології доповненої реальності, в освітній процес. Застосування додатків з доповненою реальністю має дозований, поступовий, системний та свідомий характер.
В данной публикации рассмотрена одна из современных технологий – технология дополненной реальности и возможности ее применения в контексте развития STEM-образования в Украине. Приведены примеры использования дополненной реальности в учебном процессе, представлены приложения с дополненной реальностью. Также приведены результаты исследования по использованию приложений дополненной реальности учителями естественно-математических дисциплин при обучении учащихся. Сделаны выводы о целесообразности включения современных технологий, в частности, технологии дополненной реальности, в образовательный процесс. Применение приложений с дополненной реальностью имеет дозированный, постепенный, системный и сознательный характер.
This publication considers one of the modern technologies - augmented reality technology and the possibility of its application in the context of the development of STEM education in Ukraine. Examples of the use of augmented reality in the educational process are given, applications with augmented reality are presented. The results of a study on the use of augmented reality applications by teachers of natural sciences and mathematics in teaching students are also presented. Conclusions are made about the expediency of including modern technologies, in particular, augmented reality technologies, in the educational process. The use of augmented reality applications is dosed, gradual, systematic and conscious.
 
Publisher Типографія «U2print»
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730275/1/Honcharova_ZbForumSOIS-2021.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2021) Using Technology Augmented Reality in the Context of STEM-Education In: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2021): збірник матеріалів (тез доповідей) 3-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (м. Київ-Харків, 25-28 травня 2021 р.) Типографія «U2print», м. Харків, Україна, pp. 89-91.