Інтегровані модельні навчальні програми з предметів природничо-технологічного циклу для гімназії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/730274/
https://forumsois.uipa.edu.ua/out2021/ |
|
Title |
Інтегровані модельні навчальні програми з предметів природничо-технологічного циклу для гімназії
Интегрированые модельные учебные программы с предметов естественнонаучногого-технологического циклов для гимназии Integrated Model Curricula for Natural Science Subjects for the Gymnasium |
|
Creator |
Сіпій, Володимир Володимирович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах розглянуто зміни освітньої системи України в зв’язку з запровадженням Концепції «Нова українська школа» у закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано основні ідеї закладені у Державному стандарті базової середньої освіти (2021), типовій освітній програмі, модельних навчальних програмах на першому циклі базової середньої освіти (5-6 роки навчання). Зміни в освітньому процесі передбачають запровадження інтегрованих навчальних програм з предметів природничо-технологічного циклу, що дають можливість реалізувати ідеї STEM-освіти. Інститутом педагогіки Національної академії педагогічних наук України розробляються інтегровані модельні навчальні програми STEM, робототехніка, фізика та техніка, інтегрований курс природничі науки та ін.
В тезисах рассмотрены изменения образовательной системы Украины в связи с введением Концепции «Новая украинская школа» в учреждениях общего среднего образования. Проанализированы основные идеи заложенные в Государственном стандарте базового среднего образования (2021), типичной образовательной программе, модельных учебных программах на первом цикле базового среднего образования (5-6 года обучения). Изменения в образовательном процессе предусматривают введение интегрированных учебных программ по предметам естественно-технологического цикла, дают возможность реализовать идеи STEM-образования. Институтом педагогики Национальной академии педагогических наук Украины разрабатываются интегрированные модельные учебные программы STEM, робототехника, физика и техника, интегрированный курс естественные науки и другие. The abstracts consider changes in the educational system of Ukraine in connection with the introduction of the Concept «New Ukrainian School» in general secondary education institutions. The main ideas laid down in the State Standard of Basic Secondary Education (2021), a typical educational program, model curricula in the first cycle of basic secondary education (5-6 years of study) are analyzed. Changes in the educational process include the introduction of integrated curricula in the subjects of the naturaltechnological cycle, which make it possible to implement the ideas of STEM-education. The Institute of Pedagogy of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine develops integrated model training programs STEM, robotics, physics and engineering, integrated course of natural sciences and others. |
|
Publisher |
Типографія «U2print»
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/730274/1/Sipii_ZbForumSOIS-2021.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2021) Integrated Model Curricula for Natural Science Subjects for the Gymnasium In: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2021): збірник матеріалів (тез доповідей) 3-го Міжнародного науково-практичного WEB-форуму (м. Київ-Харків, 25-28 травня 2021 р.) Типографія «U2print», м. Харків, Україна, pp. 102-105. |
|