Record Details

Питання методології та історизму у формуванні змісту навчального матеріалу шкільного курсу фізики

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730257/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2021-rik/
 
Title Питання методології та історизму у формуванні змісту навчального матеріалу шкільного курсу фізики
Вопросы методологии и историзма в формировании содержания учебного материала школьного курса физики
Issues of methodology and historicism in the formation of educational content material of the school course of physics
 
Creator Мацюк, Віктор Михайлович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В основу сучасного змісту курсу фізики повинно бути покладено розгляд цілого ряду методологічних питань, зокрема питань методології науки і онтології. При викладі методологічних питань фізики доцільно використовувати матеріал з історії розвитку фізичної науки. Питання про матерію і рух, простір і час, причинність сприймаються більш зрозуміло і переконливо, якщо при цьому використовується історичний матеріал.
В основу современного содержания курса физики должно быть положено рассмотрение целого ряда методологических вопросов, в частности, вопросов методологии науки и онтологии. При изложении методологических вопросов физики целесообразно использовать материал по истории развития физической науки. Вопросы о материи и движении, пространстве и времени, причинности воспринимаются более понятно и убедительно, если при этом используется исторический материал.
The modern content of the physics course should be based on a number of methodological issues, including the methodology of science and ontology. When presenting methodological issues of physics, it is advisable to use material on the history of physical science. Questions about matter and motion, space and time, causality are perceived more clearly and convincingly, if historical material is used.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730257/1/Macyuk_Anotovani_2021_doc.pdf
- Мацюк, Віктор Михайлович (orcid.org/0000-0002-8710-3082 <http://orcid.org/0000-0002-8710-3082>) (2021) Issues of methodology and historicism in the formation of educational content material of the school course of physics In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 135-136. ISBN 978-966-644-606-3