Record Details

Особливості модельної навчальної програми «Природничі науки» для адаптаційного циклу базової середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730249/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2021-rik/
 
Title Особливості модельної навчальної програми «Природничі науки» для адаптаційного циклу базової середньої освіти
Особенности модельной учебной программы «Естественные науки» для адаптационного цикла базового среднего образования
Features of the model curriculum "Natural Sciences" for the adaptation cycle of basic secondary education
 
Creator Засєкіна, Тетяна Миколаївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description В тезах описано розроблений інтегрований курс «Природничі науки», що ґрунтується на таких дидактичних принципах: інтеграції й диференціації навчання, неперервності й цілісності, орієнтації на дію, науковості й доступності.
The abstracts describe the developed integrated course "Natural Sciences", based on the following didactic principles: integration and differentiation of learning, continuity and integrity, focus on action, scientific and accessible.
В тезисах описан разработанный интегрированный курс «Естественные науки», который основывается на следующих дидактических принципах: интеграции и дифференциации обучения, непрерывности и целостности, ориентации на действие, научности и доступности.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730249/1/Zasekina_Anotovani_3_2021.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2021) Features of the model curriculum "Natural Sciences" for the adaptation cycle of basic secondary education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 231-232. ISBN 978-966-644-606-3