Особливості модельної навчальної програми «Природничі науки» для адаптаційного циклу базової середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/730249/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2021-rik/ |
|
Title |
Особливості модельної навчальної програми «Природничі науки» для адаптаційного циклу базової середньої освіти
Особенности модельной учебной программы «Естественные науки» для адаптационного цикла базового среднего образования Features of the model curriculum "Natural Sciences" for the adaptation cycle of basic secondary education |
|
Creator |
Засєкіна, Тетяна Миколаївна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В тезах описано розроблений інтегрований курс «Природничі науки», що ґрунтується на таких дидактичних принципах: інтеграції й диференціації навчання, неперервності й цілісності, орієнтації на дію, науковості й доступності.
The abstracts describe the developed integrated course "Natural Sciences", based on the following didactic principles: integration and differentiation of learning, continuity and integrity, focus on action, scientific and accessible. В тезисах описан разработанный интегрированный курс «Естественные науки», который основывается на следующих дидактических принципах: интеграции и дифференциации обучения, непрерывности и целостности, ориентации на действие, научности и доступности. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/730249/1/Zasekina_Anotovani_3_2021.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2021) Features of the model curriculum "Natural Sciences" for the adaptation cycle of basic secondary education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 231-232. ISBN 978-966-644-606-3 |
|