Record Details

Науково-методичні засади створення модельних навчальних програм адаптаційного циклу базової середньої освіти. Найістотніші наукові результати проведеного дослідження

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730248/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2021-rik/
 
Title Науково-методичні засади створення модельних навчальних програм адаптаційного циклу базової середньої освіти. Найістотніші наукові результати проведеного дослідження
Научно-методические основы создания модельных обучающих программ адаптационного цикла базового среднего образования. Самые существенные научные результаты проведенного исследования
Scientific and methodological principles of creating model curricula for the adaptation cycle of basic secondary education. The most significant scientific results of the study
 
Creator Засєкіна, Тетяна Миколаївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description В тезах описано основні результати дослідження. Розкрито методологічні й методичні засади структурних елементів модельних навчальних програм якими є: обґрунтування очікуваних результатів навчання, як механізмів реалізації моделі освіти, орієнтованої на результат; структурування змісту навчання за концентрично-спіральним (математика, природничі науки), модульним (технології) та лінійно-ступеневим (українська мова, українська література, українська та зарубіжна літератури) підходами; добір видів навчально-пізнавальної діяльності, спрямованих на досягнення мети освітньої галузі, формування ключових компетентностей та наскрізних умінь.
The abstracts describe the main results of the study. Methodological and methodical bases of structural elements are opened model curricula which are: substantiation of expected learning outcomes as mechanisms for implementing the results-oriented education model; structuring the content of education according to concentric-spiral (mathematics, natural sciences), modular (technology) and linear-degree (Ukrainian language, Ukrainian literature, Ukrainian and foreign literature) approaches; selection of types of educational and cognitive activities aimed at achieving the goals of the educational field, the formation of key competencies and cross-cutting skills.
В тезисах описаны основные результаты исследования. Раскрыты методологические и методические основы структурных элементов модельных учебных программ как: обоснование ожидаемых результатов обучения, как механизмов реализации модели образования, ориентированной на результат; структурирование содержания обучения по концентрически-спиральному (математика, естественные науки), модульному (технологии) и линейно-степенному (украинский язык, украинская литература, украинская и зарубежная литературы) подходам; подбор видов учебно-познавательной деятельности, направленных на достижение целей образовательной отрасли, формирование ключевых компетентностей и сквозных умений.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730248/1/Zasekina_Anotovani_2_2021.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2021) Scientific and methodological principles of creating model curricula for the adaptation cycle of basic secondary education. The most significant scientific results of the study In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 227-228. ISBN 978-966-644-606-3