Record Details

Фізичний складник змісту природничої галузі у модельних навчальних програмах для 5–6 класів закладів загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730197/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2021-rik/
 
Title Фізичний складник змісту природничої галузі у модельних навчальних програмах для 5–6 класів закладів загальної середньої освіти
Физическая составляющая содержания естественнонаучной отрасли в модельных учебных программах для 5–6 классов заведений общего среднего образования
Physical component of the content of natural sciences in model curricula for 5–6 grades of general secondary education
 
Creator Сіпій, Володимир Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах розглянуто реалізацію фізичного складнику змісту природничої галузі у модельних навчальних програмах для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти.
В тезисах рассмотрена реализация физической составляющей содержания естественнонаучной отрасли в модельных учебных программах для 5-6 классов заведений общего среднего образования.
The theses consider the implementation of the physical component of the content of the content of natural sciences in the model curricula for 5-6 grades of general secondary education.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730197/2/Sipii_2_Anotovani_2021_doc.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2021) Physical component of the content of natural sciences in model curricula for 5–6 grades of general secondary education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік. Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 138-139. ISBN 978-966-644-606-3