Фізичний складник змісту природничої галузі у модельних навчальних програмах для 5–6 класів закладів загальної середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/730197/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2021-rik/ |
|
Title |
Фізичний складник змісту природничої галузі у модельних навчальних програмах для 5–6 класів закладів загальної середньої освіти
Физическая составляющая содержания естественнонаучной отрасли в модельных учебных программах для 5–6 классов заведений общего среднего образования Physical component of the content of natural sciences in model curricula for 5–6 grades of general secondary education |
|
Creator |
Сіпій, Володимир Володимирович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 53 Physics |
|
Description |
В тезах розглянуто реалізацію фізичного складнику змісту природничої галузі у модельних навчальних програмах для 5-6 класів закладів загальної середньої освіти.
В тезисах рассмотрена реализация физической составляющей содержания естественнонаучной отрасли в модельных учебных программах для 5-6 классов заведений общего среднего образования. The theses consider the implementation of the physical component of the content of the content of natural sciences in the model curricula for 5-6 grades of general secondary education. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/730197/2/Sipii_2_Anotovani_2021_doc.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2021) Physical component of the content of natural sciences in model curricula for 5–6 grades of general secondary education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2021 рік. Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 138-139. ISBN 978-966-644-606-3 |
|