Record Details

Астрономія

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730190/
https://undip.org.ua/library/stan-ta-shliakhy-pidvyshchennia-iakosti-shkilnoi-pryrodnycho-matematychnoi-osvity-v-ukraini-analityko-metodychni-materialy-2/
 
Title Астрономія
Астрономия
Astronomy
 
Creator Крячко, Іван Павлович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
52 Astronomy. Astrophysics. Space research. Geodesy
 
Description В розділі "Астрономія" представлено аналітико-методичні матеріали, підготовлені співробітниками Інституту педагогіки НАПН України щодо стану, ключових проблем, тенденцій та механізмів розбудови шкільної астрономічної освіти, як складової природничо-математичної освіти в контексті реалізації Концепції Нової української школи
В разделе "Астрономия" представлены аналитико-методические материалы, подготовленные сотрудниками Института педагогики НАПН Украины о состоянии, ключевых проблем, тенденций и механизмов развития школьного астрономического образования, как составляющей естественно-математического образования в контексте реализации Концепции Новой украинской школы
The section "Astronomy" presents analytical and methodological materials prepared by the Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine on the state, key problems, trends and mechanisms of school astronomy education as part of science and mathematics education in the context of the New Ukrainian School Concept
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України: Педагогічна думка
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730190/1/Kryachko_Analit_materialy_2021_doc.pdf
- Крячко, Іван Павлович (orcid.org/0000-0002-3595-5478 <http://orcid.org/0000-0002-3595-5478>) (2021) Astronomy Стан та шляхи підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти в Україні. Аналітико-методичні матеріали. pp. 59-65. ISSN ISBN 978-966-644-605-6