Варіативність у визначенні освітніх труднощів у дітей з порушеннями темпо-ритмічної складової мовлення
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/730143/
|
|
Title |
Варіативність у визначенні освітніх труднощів у дітей з порушеннями темпо-ритмічної складової мовлення
Variability in determining educational difficulties in children with disorders of the tempo-rhythmic component of speech |
|
Creator |
Рібцун, Юлія Валентинівна
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У тезах репрезентовано порівняльний аналіз варіантів визначення освітніх труднощів дітей різного віку з порушеннями темпо-ритмічної складової мовлення на першому рівні підтримки, що сприятиме якіснішому задоволенню мовленнєвих потреб осіб із заїканням.
The abstracts present a comparative analysis of options for determining the educational difficulties of children of different ages with violations of the tempo-rhythmic component of speech at the first level of support, which will contribute to better meeting the speech needs of people with stuttering. |
|
Publisher |
Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
|
|
Date |
2022
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/730143/1/%D0%A2%D0%B0%D0%B2%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD_2022.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704 <http://orcid.org/0000-0002-2672-3704>) (2022) Variability in determining educational difficulties in children with disorders of the tempo-rhythmic component of speech In: Традиції та новації у сфері педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, м. Київ, Україна, pp. 163-167. ISBN 978-966-992-746-0 |
|