Record Details

Варіативність у визначенні освітніх труднощів у дітей з порушеннями темпо-ритмічної складової мовлення

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/730143/
 
Title Варіативність у визначенні освітніх труднощів у дітей з порушеннями темпо-ритмічної складової мовлення
Variability in determining educational difficulties in children with disorders of the tempo-rhythmic component of speech
 
Creator Рібцун, Юлія Валентинівна
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У тезах репрезентовано порівняльний аналіз варіантів визначення освітніх труднощів дітей різного віку з порушеннями темпо-ритмічної складової мовлення на першому рівні підтримки, що сприятиме якіснішому задоволенню мовленнєвих потреб осіб із заїканням.
The abstracts present a comparative analysis of options for determining the educational difficulties of children of different ages with violations of the tempo-rhythmic component of speech at the first level of support, which will contribute to better meeting the speech needs of people with stuttering.
 
Publisher Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
 
Date 2022
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/730143/1/%D0%A2%D0%B0%D0%B2%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%A0%D1%96%D0%B1%D1%86%D1%83%D0%BD_2022.pdf
- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704 <http://orcid.org/0000-0002-2672-3704>) (2022) Variability in determining educational difficulties in children with disorders of the tempo-rhythmic component of speech In: Традиції та новації у сфері педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, м. Київ, Україна, pp. 163-167. ISBN 978-966-992-746-0