Record Details

Дослідження результативності методики компетентнісно орієнтованого вивчення розділу "Світлові явища" в основній школі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/729771/
https://undip.org.ua/library/anotovani-rezultaty-naukovo-doslidnoi-roboty-instytutu-pedahohiky-za-2020-rik/
 
Title Дослідження результативності методики компетентнісно орієнтованого вивчення розділу "Світлові явища" в основній школі
Исследование результативности методики компетентноcно ориентированного изучения раздела "Световые явления" в основной школе
Research of the effectiveness of the methodology of competence-oriented study of the section "Light Phenomena" in primary school
 
Creator Непорожня, Лідія Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах описано результативність методики компетентнісно орієнтованого навчання фізики в основній школі на прикладі розділу "Світлові явища". Методика спрямована на вирішення загальних протиріч між рівнем сучасних вимог до учнів основної школи та рівнем сформованості їх компетентностей й зорієнтована на забезпечення єдності концептуального, процесуального та контрольно-оцінного компонентів навчального процесу.
В тезисах описана результативность методики компетентносно ориентированного обучения физике в основной школе на примере раздела "Световые явления". Методика направлена ​​на разрешение общих противоречий между уровнем современных требований к учащимся основной школы и уровнем сформированности их компетентностей и ориентирована на обеспечение единства концептуального, процессуального и контрольно-оценочного компонентов учебного процесса.
The theses describe the effectiveness of the methodology of competency-based teaching of physics in primary school on the example of the section "Light Phenomena". The methodology is aimed at resolving general contradictions between the level of modern requirements for primary school students and the level of formation of their competencies and is focused on ensuring the unity of conceptual, procedural and control-evaluation components of the educational process.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
 
Date 2020
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/729771/2/Anot_Neporoznya_2020_doc.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (orcid.org/0000-0002-6984-7918 <http://orcid.org/0000-0002-6984-7918>) (2020) Research of the effectiveness of the methodology of competence-oriented study of the section "Light Phenomena" in primary school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2020 рік. Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 136-137. ISBN 978-966-644-563-9