MONITORING OF THE TEACHER'S RATING INDICATORS FOR MAKING MANAGEMENT DECISIONS USING ICT
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
MONITORING OF THE TEACHER'S RATING INDICATORS FOR MAKING MANAGEMENT DECISIONS USING ICT
МОНІТОРИНГ РЕЙТИНГОВИХ ПОКАЗНИКІВ ВИКЛАДАЧА ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ |
|
Creator |
Buinytska, Oksana P.
Tiutiunnyk, Anastasiia V. |
|
Subject |
quality of higher education
internal quality assurance system rating assessment of teachers e-portfolio system monitoring rating indicators visualization of reports Power BI business intelligence tool якість вищої освіти внутрішня система забезпечення якості рейтингове оцінювання викладачів система е-портфоліо моніторинг рейтингових показників візуалізація звітів інструмент бізнес-аналітики Power BI |
|
Description |
One of the crucial roles in ensuring the quality of higher education is the teacher role. In accordance with European standards, the Law of Ukraine “On Higher Education”, the recommendations of the National Agency for Quality Assurance in Higher Education, the system of internal quality assurance provides for the existence of developed and published criteria, rules and procedures for the evaluation of scientific and pedagogical, research workers, as well as their annual evaluation. To form high-quality scientific and pedagogical workers at the Borys Grinchenko Kyiv University, a system of teacher ratings has been developed – “E-portfolio”, which is one of the components of the information and educational environment. In order to analyze the activities of teachers, departments and the university as a whole in the system “E-portfolio” the main types of statistical reports were implemented: by rating points; by structural units; by rating indicators of the main types of activity; for each of the weights, etc. The first few years the usage of the built-in statistics was enough to analyze the activities of the teacher, the unit. However, there was a need to monitor the dynamics of indicators, so we began to look for modern tools of business intelligence to develop visualization of ratings. We have identified the Power BI tool, which allows you to have a complete picture of the results of activities and which is focused on data analysis. It was optimal to create a report using a data model in the form of a “Star Scheme”. The organization of data in the selected model is based on their logical division into two types, for storage of which dimension tables and fact tables are used. With the help of the created “Measure” and standard functions of the summary tables visualizations of input data of a rating were realized, details and filters for more convenient viewing and the analysis of the data were created. After completing all visualization and filter settings, the report was published using the Power BI report server. The use of the Power BI tool allowed top managers of the university to have a holistic picture of the results of employees and departments, to determine the priorities of activities, to make fair decisions when renewing contracts, which certainly contributes to the quality of higher education.
У забезпеченні якості вищої освіти однією з вирішальних є роль викладача. Відповідно до європейських стандартів, Закону України «Про вищу освіту», рекомендацій Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти система внутрішнього забезпечення якості передбачає наявність розроблених і оприлюднених критеріїв, правил і процедур оцінювання науково-педагогічних, наукових працівників, а також щорічне їх оцінювання. Для формування якісного складу науково-педагогічних працівників у Київському університеті імені Бориса Грінченка розроблена система рейтингів викладачів – «Е-портфоліо», яка є однією із складових інформаційно освітнього середовища. З метою здійснення аналізу діяльності викладачів, структурних підрозділів та університету в цілому в системі «Е-портфоліо» було реалізовано основні типи статистичних звітів: за рейтинговими балами; за структурними підрозділами; за рейтинговими показниками основних видів діяльності; за кожним із вагових показників тощо. Перших декількох років використання вбудованої статистики було достатньо для проведення аналізу діяльності викладача, підрозділу, але виникла потреба у відслідковуванні динаміки показників, тому було розпочато пошук сучасних інструментів бізнес-аналітики для розробки візуалізації рейтингів. Нами було визначено інструмент Power BI, який дозволяє мати повне уявлення про результати діяльності і який орієнтований саме на аналіз даних. Оптимальним для створення звіту було використання моделі даних у вигляді «Схеми Зірка». Організація даних в обраній моделі заснована на логічному поділі їх на два типи, для зберігання яких використовуються таблиці розмірностей і таблиці фактів. За допомогою створених «Мір» та стандартних функцій зведених таблиць були реалізовані візуалізації вхідних даних рейтингу, створені деталізації та фільтри для більш зручного перегляду та аналізу даних. Після завершення всіх налаштувань візуалізації та фільтрів було опубліковано звіт за допомогою серверу звітів Power BI. Використання інструменту Power BI дало змогу топ-менеджерам університету мати цілісну картину результатів діяльності працівників і підрозділів, визначати пріоритети діяльності, приймати справедливі рішення при продовженні контрактів, що, безумовно, сприяє забезпеченню якості вищої освіти. |
|
Publisher |
Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2022-03-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion Peer-reviewed Article рецензируемая статья рецензована стаття |
|
Format |
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4051
10.33407/itlt.v87i1.4051 |
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol. 87 No. 1 (2022); 336-356
Информационные технологии и средства обучения; Том 87 № 1 (2022); 336-356 Інформаційні технології і засоби навчання; Том 87 № 1 (2022); 336-356 Інформаційні технології і засоби навчання; ##issue.vol## 87 ##issue.no## 1 (2022); 336-356 2076-8184 10.33407/itlt.v87i1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4051/1983
|
|
Rights |
Copyright (c) 2022 Oksana P. Buinytska
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|