Record Details

Формування цифрової компетентності вчителя загальної середньої освіти: українські реалії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/729469/
 
Title Формування цифрової компетентності вчителя загальної середньої освіти: українські реалії
Formation of digital competence of general secondary education teachers: Ukrainian realities
 
Creator Андрос, Мирослав Євгенійович
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Інформаційно-комунікаційні та цифрові технології надають можливість інтенсифікувати освітній процес, підвищити рівень та якість сприйняття, розуміння та засвоєння знань. Цифрові технології роблять процес навчання мобільним, диференційованим та індивідуальним. Глобальна ідея відкритої освіти є не лише трендовою, а й вимогою часу в нинішньому інформаційно-комунікаційному суспільстві, що має призвести до розроблення нового методологічного підходу до освітнього процесу, заснованого на дистанційній роботі здобувачів освіти, які можуть навчатися у зручному для них місці, маючи спеціальні засоби інформаційно-цифрових технологій в умовах закладів освіти різних рівнів. Підкреслено змінену роль педагога закладу загальної середньої освіти, який має розширити й оновити власну професійну підготовку, включивши до неї знання роботи в онлайн навчанні, бути готовим до взаємодії у інтерактивному середовищі, освоїти функцію фасилітатора (тьютора) освітнього процесу.
Information and communication and digital technologies provide an opportunity to intensify the educational process, improve the level and quality of perception, understanding and assimilation of knowledge. Digital technologies make the learning process mobile, differentiated and individual. The global idea of ​​open education is not only a trend, but also a requirement of the times in the current information and communication society, which should lead to the development of a new methodological approach to the educational process based on distance learning. means of information and digital technologies in the conditions of educational institutions of different levels. The changed role of a teacher of general secondary education is emphasized, who should expand and update his own professional training, including knowledge of online learning, be ready to interact in an interactive environment, master the function of facilitator (tutor) of the educational process.
 
Publisher НВВ КЗ СОІППО
 
Date 2021
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/729469/2/Andros_25.11.2021_Sumy-3-8.pdf
- Андрос, Мирослав Євгенійович (orcid.org/0000-0002-6651-1853 <http://orcid.org/0000-0002-6651-1853>) (2021) Formation of digital competence of general secondary education teachers: Ukrainian realities Особистісно-професійна компетентність педагога: досвід, проблеми, перспективи : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Суми, 25 лист. 2021 р.). pp. 13-19.