Record Details

Значення шкільного підручника у проектуванні змістового складника освітнього середовища гімназії

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/716307/
https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-zbirnyk-tez-mizhnarodnoi-naukovo-praktychnoi-konferentsii/
 
Title Значення шкільного підручника у проектуванні змістового складника освітнього середовища гімназії
The value of school textbooks in the design of a substantial component of the educational environment of the gymnasium
 
Creator Трубачева, Світлана Едуардівна
Замаскіна, Поліна Іванівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Тези конференції присвячені аналізу можливостей та ролі шкільного підручника у проектуванні змістового складника освітнього середовища гімназії, його структуризації. При цьому зазначається, що формування та відбір змісту здійснюється на основі загальнодидактичних принципів і критеріїв відбору з урахуванням специфіки кожної освітньої галузі і особливостей навчальних предметів.
Abstracts of the conference devoted to analysis of the possibilities and role of school textbooks in the design of a content component of the educational environment of the school, its structuring. It is noted that the formation and selection of content is based on General didactic principles and criteria into account specificities of each educational sphere and characteristics of the subjects.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/716307/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A2..pdf
- Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773 <http://orcid.org/0000-0002-1400-9773>) and Замаскіна, Поліна Іванівна (orcid.org/0000-0002-9952-8918 <http://orcid.org/0000-0002-9952-8918>) (2019) The value of school textbooks in the design of a substantial component of the educational environment of the gymnasium In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 119-121. ISBN 978-966-644-469-4