Record Details

Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі : навчально-методичний посібник

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/729481/
 
Title Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі : навчально-методичний посібник
Children with special educational needs in the general educational space: Teacher's Manual
Дети с особыми образовательными потребностями в в общеобразовательной среде: учебно-методическое пособие
 
Creator Ярмола, Н. А.
Коваль, Людмила Вікторівна
Компанець, Н.М.
Квітка, Н.О.
Лапін, А.В.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У навчально-методичному посібнику «Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі» (автори: Ярмола Н.А., Коваль-Бардаш Л.В., Компанець Н.М., Квітка Н.О., Лапін А.В.) розглянуто основні теоретичні засади загальних та специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, висвітлено особливі освітні потреби за сферами розвитку, розкрито особливості корекційного супроводу цих дітей в закладах освіти.
У посібнику описано особливості функціонально-компетентнісного підходу до визначення особливих освітніх потреб дитини в умовах інклюзивного навчання, подані практичні рекомендації для роботи з дітьми з ООП як для учителів так і для асистентів учителя. Посібник адресовано фахівцям спеціальних закладів загальної середньої освіти та закладів із інклюзивною формою навчання, науковцям, викладачам та студентам закладів вищої освіти; батькам, всім, зацікавленим проблемами сучасної спеціальної педагогіки та психології.
The textbook "Children with special educational needs in the general educational space" (authors: Yarmola N.A., Koval-Bardash L,V., Kompanets N.M., Kvitka N.O., Lapin A.V.) discusses the basic theoretical principles of general and specific patterns of development of children with disabilities, highlights the special educational needs in the field of development, reveals the features of correctional support of these children in educational institutions.
The manual describes the features of the functional-competence approach to determining the special educational needs of the child in the context of inclusive education, provides practical recommendations for working with children with SEN for both teachers and teacher assistants. The manual is addressed to specialists of special institutions of general secondary education and institutions with inclusive education, scientists, teachers and students of higher education institutions; parents, all interested in the problems of modern special pedagogy and psychology.
В учебно-методическом пособии "Дети с особыми образовательными потребностями в общеобразовательном пространстве" (авторы: Ярмола Н.А., Коваль-Бардаш Л.В., Компанец Н.М., Квитка Н.А., Лапин А.В.) рассмотрены основные теоретические основы общих и специфических закономерностей развития детей с нарушениями, освещены особые образовательные потребности по сферам развития, раскрыты особенности коррекционного сопровождения этих детей в учебных заведениях.
В руководстве описаны особенности функционально-компетентностного подхода к определению особых образовательных потребностей ребенка в условиях инклюзивного обучения, даны практические рекомендации для работы с детьми из ООП как для учителей, так и для ассистентов учителя. Пособие адресовано специалистам специальных учреждений общего среднего образования и инклюзивной форме обучения, научным работникам, преподавателям и студентам высшего образования; родителям, всем, заинтересованным проблемами современной специальной педагогики и психологии.
 
Publisher ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України
 
Date 2020
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/729481/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%B4%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B7%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BC%D0%B8%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B0%D0%BC%D0%B8%20%D1%83%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96.pdf
Ярмола, Н. А. (orcid.org/0000-0001-9374-5543 <http://orcid.org/0000-0001-9374-5543>), Коваль, Людмила Вікторівна (orcid.org/0000-0002-3342-8922 <http://orcid.org/0000-0002-3342-8922>), Компанець, Н.М. (orcid.org/0000-0003-1721-3662 <http://orcid.org/0000-0003-1721-3662>), Квітка, Н.О. (orcid.org/0000-0002-8885-1883 <http://orcid.org/0000-0002-8885-1883>) and Лапін, А.В. (orcid.org/0000-0003-1717-7892 <http://orcid.org/0000-0003-1717-7892>) (2020) Children with special educational needs in the general educational space: Teacher's Manual . ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ, Україна.