Компетентнісний потенціал інноваційних педагогічних технологій в умовах післядипломної освіти: зарубіжний досвід
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/728194/
|
|
Title |
Компетентнісний потенціал інноваційних педагогічних технологій в умовах післядипломної освіти: зарубіжний досвід
Competence potential of innovative pedagogical technologies in the conditions of postgraduate education: foreign experience |
|
Creator |
Огієнко, О.І.
|
|
Subject |
374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
На основі вивчення на узагальнення зарубіжного досвіду виокремюються особливості застосування інноваційних педагогічних технологій у післядипломній педагогічній освіті, розкривається їх компетентнісний потенціал.
On the basis of the study on the generalization of foreign experience the peculiarities of the application of innovative pedagogical technologies in postgraduate pedagogical education are singled out, their competence potential is revealed. |
|
Publisher |
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Sumy Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education |
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/728194/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_2021_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%86%D0%B0%D0%BB...-77-81.pdf
- Огієнко, О.І. (orcid.org/0000-0002-3089-6288 <http://orcid.org/0000-0002-3089-6288>) (2021) Competence potential of innovative pedagogical technologies in the conditions of postgraduate education: foreign experience In: Materials of the V Аll-Ukrainian scientific-practical internet conference: Innovative technologies of development of personal-professional competition Sumy Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education, м. Суми, Україна, pp. 77-81. |
|