Organizational and substantive foundations for the training of future primary school teachers at the universities of Australia
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/728121/
http://www.scientific-heritage.com/wp-content/uploads/2020/09/VOL-6-No-45-45-2020.pdf |
|
Title |
Organizational and substantive foundations for the training of future primary school teachers at the universities of Australia
Організаційно-змістовні основи підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах Австралії |
|
Creator |
Ogienko, Olena
Kobiuk, Yuliia |
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
The article explores the Australian experience of organizing the training process of future primary school teachers at the universities. The components of the system of national vocational training of future primary school teachers are analyzed. The legislative documents governing the educational process in Australia are listed. The guidelines underlying the university training programs are identified.
У статті досліджується австралійський досвід організації процесу підготовки майбутніх вчителів початкової школи в університетах. Проаналізовано складові системи національної професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Наведено законодавчі документи, що регулюють освітній процес в Австралії. Визначено рекомендації, що лежать в основі програм університетської підготовки. |
|
Publisher |
The scientific heritage
Наукова спадщина |
|
Date |
2020
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/728121/1/ORGANIZATIONAL%20AND%20SUBSTANTIVE%20FOUNDATIONS-26-30.pdf
- Ogienko, Olena (orcid.org/0000-0002-3089-6288 <http://orcid.org/0000-0002-3089-6288>) and Kobiuk, Yuliia (2020) Organizational and substantive foundations for the training of future primary school teachers at the universities of Australia The scientific heritage, 6 (45). pp. 26-30. ISSN 9215-0365 |
|