Record Details

Психологічне благополуччя учнів як основа освітнього процесу : з досвіду фінської асоціації психічного здоров’я

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/729127/
http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/handle/123456789/15143/31_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%91%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%BA_%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3i%D0%B9_%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%83%D0%B4%D1%81%D0%BE%D1%80%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D1%83__%D0%A1.44-46.pdf?sequence=1
 
Title Психологічне благополуччя учнів як основа освітнього процесу : з досвіду фінської асоціації психічного здоров’я
Psychological well-being of students as the basis of the educational process: from the experience of the Finnish Mental Health Association
 
Creator Каменщук, Т.Д.
Жук, Т.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В роботі розкрито поняття “психічне благополуччя” в ракурсі основних напрямків.Вцілому статтю присвячено змісту організації роботи фінської асоціації психічного здоров’я.
The paper reveals the concept of "mental well-being" in the perspective of the main directions. The whole article is devoted to the content of the organization of the Finnish Mental Health Association.
 
Publisher European Scientific Platform
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/729127/1/5_297-1064-PB_65_%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%83%D1%87%D1%87%D1%8F_66-69.pdf
- Каменщук, Т.Д. (orcid.org/0000-0002-6231-8749 <http://orcid.org/0000-0002-6231-8749>) and Жук, Т.В. (2021) Psychological well-being of students as the basis of the educational process: from the experience of the Finnish Mental Health Association The process and dynamics of the scientific path : Collection of scientific papers «SCIENTIA», 2. pp. 65-68. ISSN 978-1-68524-915-1