Психологічні засади індивідуалізації навчання в закладі позашкільної освіти: тьюторинг, скаффолдинг
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/725496/
|
|
Title |
Психологічні засади індивідуалізації навчання в закладі позашкільної освіти: тьюторинг, скаффолдинг
Psychological principles of individualization of education in out-of-school education: tutoring, scaffolding |
|
Creator |
Швень, Я. Л.
|
|
Subject |
374 Education and training out of school. Further education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
У доповіді презентовано основні ідеї індивідуалізації навчання в закладі позашкільної освіти. Акцентовано увагу на психологічних особливостях тьюторингу і скаффолдингу.
The report presents the main ideas of individualization of education in out-of-school education. Emphasis is placed on the psychological features of tutoring and scaffolding. |
|
Date |
2021
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed |
|
Format |
video
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/725496/1/watch_v%3DjsT8_iNPD-k%26feature%3Dyoutu.be
- Швень, Я. Л. (2021) Psychological principles of individualization of education in out-of-school education: tutoring, scaffolding In: Усеукраїнська науково-практична конференція «Позашкільна освіта у викликах сучасності: досягнення та вектори розвитку», 22 квітня 2021 року, м. Сєвєродонецьк, Україна. (Unpublished) |
|