Record Details

Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722654/
http://ispukr.org.ua/articles/19/191011_k.pdf
 
Title Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання
Modern approaches to the method of correction of dysorphographic errors in students with severe speech disorders of junior education
 
Creator Мартинюк, Зоряна Степанівна
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У тезах презентовано підходи до корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення. Напрями методики розроблено з позицій психолінгвістичного підходу, що передбачає формування недостатньо сформованих, як структурних компонентів орфографічної навички, так і мовних структур шляхом розвитку психологічних механізмів, які їх зумовлюють.
Theses present approaches to the correction of dysorphographic errors in students with severe speech disorders. The directions of the methodology are developed from the standpoint of psycholinguistic approach, which involves the formation of insufficiently formed, both structural components of spelling skills and language structures through the development of psychological mechanisms that determine them.
 
Publisher Симоненко О.І
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722654/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Мартинюк, Зоряна Степанівна (orcid.org/0000-0002-1288-3838 <http://orcid.org/0000-0002-1288-3838>) (2019) Modern approaches to the method of correction of dysorphographic errors in students with severe speech disorders of junior education In: Діти з особливими потребами в освітньому просторі: Збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології Симоненко О.І, м. Київ, Україна, pp. 139-143.