Record Details

Реалізація диференційованого підходу в шкільній природничій освіті

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/729136/
https://undip.org.ua/library/dyferentsiatsiia-roboty-uchniv-pochatkovoi-shkoly-z-navchalnymy-tekstamy-vid-chytannia-do-tekstotvorennia-zb-materialiv-vseukrainskoi-naukovo-praktychnoi-onlayn-konferentsii-zbirnyk-materialiv-vseukr/
 
Title Реалізація диференційованого підходу в шкільній природничій освіті
Реализация дифференцированного подхода в школьном естественнонаучном образовании
Implementation of a differentiated approach in school science education
 
Creator Головко, Микола Васильович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах описано реалізацію диференційоване навчання в шкільній природничій освіті, що забезпечує можливість множинності та варіативності індивідуальних шляхів досягнення цілей навчання
природознавства. Його основою стало планування обов’язкових результатів навчання. А також формування обов’язкових вимог до навченості учнів з природничих предметів на основі виділення в змісті навчання рівнів обов’язкових результатів та відповідних рівнів опанування навчального матеріалу.
В тезисах описана реализация дифференцированного обучения в школьном естественнонаучном образовании, что обеспечивает возможность множественности ивариативности индивидуальных путей достижения целей обучения естествознания. Его основой стало планирование обязательных результатов обучения. А также формирование обязательных требований к обучаемости учащихся по естественным предметам на основе выделения в содержании обучения уровней обязательных результатов и соответствующих уровней овладения учебным материалом.
The abstracts describe the implementation of differentiated learning in school science education, which provides the possibility of plurality and variability of individual ways to achieve learning goals natural sciences. It was based on mandatory planning learning outcomes. As well as the formation of mandatory requirements for learning of students in natural subjects on the basis of the allocation in the content of learning levels of required outcomes and the corresponding levels of mastery of educational material.
 
Publisher АССА
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/729136/1/Dyferents_2021%20%28Holovko%29.pdf
- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X <http://orcid.org/0000-0002-8634-591X>) (2021) Implementation of a differentiated approach in school science education In: Диференціація роботи учнів початково школи з навчальними текстами: від читання до текстотворення: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 20-21 квітня 2021 року АССА, м. Київ, Україна - м. Харків, Україна, pp. 20-22. ISBN 978-617-7877-39-3