Реалізація диференційованого підходу в шкільній природничій освіті
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/729136/
https://undip.org.ua/library/dyferentsiatsiia-roboty-uchniv-pochatkovoi-shkoly-z-navchalnymy-tekstamy-vid-chytannia-do-tekstotvorennia-zb-materialiv-vseukrainskoi-naukovo-praktychnoi-onlayn-konferentsii-zbirnyk-materialiv-vseukr/ |
|
Title |
Реалізація диференційованого підходу в шкільній природничій освіті
Реализация дифференцированного подхода в школьном естественнонаучном образовании Implementation of a differentiated approach in school science education |
|
Creator |
Головко, Микола Васильович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах описано реалізацію диференційоване навчання в шкільній природничій освіті, що забезпечує можливість множинності та варіативності індивідуальних шляхів досягнення цілей навчання природознавства. Його основою стало планування обов’язкових результатів навчання. А також формування обов’язкових вимог до навченості учнів з природничих предметів на основі виділення в змісті навчання рівнів обов’язкових результатів та відповідних рівнів опанування навчального матеріалу. В тезисах описана реализация дифференцированного обучения в школьном естественнонаучном образовании, что обеспечивает возможность множественности ивариативности индивидуальных путей достижения целей обучения естествознания. Его основой стало планирование обязательных результатов обучения. А также формирование обязательных требований к обучаемости учащихся по естественным предметам на основе выделения в содержании обучения уровней обязательных результатов и соответствующих уровней овладения учебным материалом. The abstracts describe the implementation of differentiated learning in school science education, which provides the possibility of plurality and variability of individual ways to achieve learning goals natural sciences. It was based on mandatory planning learning outcomes. As well as the formation of mandatory requirements for learning of students in natural subjects on the basis of the allocation in the content of learning levels of required outcomes and the corresponding levels of mastery of educational material. |
|
Publisher |
АССА
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/729136/1/Dyferents_2021%20%28Holovko%29.pdf
- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X <http://orcid.org/0000-0002-8634-591X>) (2021) Implementation of a differentiated approach in school science education In: Диференціація роботи учнів початково школи з навчальними текстами: від читання до текстотворення: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції, м. Київ, 20-21 квітня 2021 року АССА, м. Київ, Україна - м. Харків, Україна, pp. 20-22. ISBN 978-617-7877-39-3 |
|