Substantive approach to the definition of "advertising": philosophical and communicative aspect
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/33587/
|
|
Title |
Substantive approach to the definition of "advertising": philosophical and communicative aspect
|
|
Creator |
Слюсар, В. М.
Shkil, L. L. Слюсар, М. В. |
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Publisher |
Житомирський державний університет імені Івана Франка
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
english |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/33587/1/12.pdf
Слюсар, В. М. and Shkil, L. L. and Слюсар, М. В. (2021) Substantive approach to the definition of "advertising": philosophical and communicative aspect. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (90). pp. 103-112. ISSN 2663-7650 |
|