Record Details

Мультимедійні навчальні технології: переваги та недоліки

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728859/
 
Title Мультимедійні навчальні технології: переваги та недоліки
Multimedia learning technologies: advantages and disadvantages
 
Creator Назар, Максим Миколайович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Сучасне дистанційне навчання характеризується активним залученням інформаційних технологій – інфокомунікативних, інтерактивних, мультимедійних. Мультимедійні технології відіграють тут особливу роль через той факт, що їх застосування дозволяє психологічно збагатити навчальний процес та інтернет-комунікацію з іншими учасниками цього процесу (вчителем, ведучим інтернет-тренінгу, тьюторами, іншими учнями тощо) змістом, який наближає діяльність у віртуальному просторі до т.зв. «традиційних», або позакомп’ютерних аналогів.
Modern distance learning is characterized by the active involvement of information technology such as infocommunicative, interactive, multimedia. Multimedia technologies play a special role here due to the fact their use allows to psychologically enrich the learning process and Internet communication with other participants in this process (teacher, Internet training leader, tutors, other students, etc.) with content that brings activities in cyberspace closer to the so-called "Traditional" or non-computer analogues.
 
Publisher Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728859/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80%20%D0%9C.%D0%9C._%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf
- Назар, Максим Миколайович (orcid.org/0000-0002-9104-2585 <http://orcid.org/0000-0002-9104-2585>) (2021) Multimedia learning technologies: advantages and disadvantages In: Нова українська школа: психологічні проблеми: збірник тез наукових доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Київ, 8 липня 2021 року) Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 38-41.