Переваги та недоліки використання відеопрезентаційного комплексу на базі відеомікшера Blackmagik Atem Mini Pro у науково-педагогічній діяльності ІІТЗН НАПН України
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/729249/
https://lib.iitta.gov.ua/724023 |
|
Title |
Переваги та недоліки використання відеопрезентаційного комплексу на базі відеомікшера Blackmagik Atem Mini Pro у науково-педагогічній діяльності ІІТЗН НАПН України
Advantages and disadvantages of using the video presentation complex based on the video mixer Blackmagik Atem Mini Pro in the scientific and pedagogical activities of IITLT NAPS of Ukraine |
|
Creator |
Ткаченко, В.А.
|
|
Subject |
001.32 Learned, scientific societies. Academies
004.7 Computer communication. Computer networks |
|
Description |
У матеріалі розглянуто особливості використання відеопрезентаційного комплексу на базі відеомікшера Blackmagik Atem Mini Pro. Можливості використання відепрезентаційного комплексу, як засобу реалізації технологій відеотрансляцій та відеозв’язку у ході проведення науково-педагогічної діяльності.
The material considers the peculiarities of using a video presentation complex based on the Blackmagik Atem Mini Pro video mixer. Possibilities of using the video presentation complex as a means of implementing video broadcasting and video communication technologies in the course of scientific and pedagogical activities. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2021
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/729249/1/Tkachenko_V_A_zvitna_2021_v2.pdf
- Ткаченко, В.А. (orcid.org/0000-0003-4028-4522 <http://orcid.org/0000-0003-4028-4522>) (2021) Advantages and disadvantages of using the video presentation complex based on the video mixer Blackmagik Atem Mini Pro in the scientific and pedagogical activities of IITLT NAPS of Ukraine In: Reporting scientific-practical conference of the Institute of Information Technologies and teaching aids of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 86-88. |
|