Record Details

До питання про міждисциплінарну природу педагогічної освіти у зарубіжному дискурсі

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728360/
https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/1358/1/ЗБІРНИК%20Матеріалів%20конференції%20м.Чернівці%2026-27%20травня%202021%20р.%20%281%29.pdf
 
Title До питання про міждисциплінарну природу педагогічної освіти у зарубіжному дискурсі
On the question of the interdisciplinary nature of teacher education in foreign discourse
 
Creator Постригач, Н.О.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Порівняльні дослідження педагогічної освіти та її реформування (досить слабо розвиненої галузі у більшості держав-членів ЄС) дозволили виокремити велику кількість (постійних) проблем педагогічної освіти, пов’язаних із теоріями і методологіями, базою знань, заснованих на дослідженнях / для професії вчителя або з відповідними стратегіями викладання / навчання) та потенціалом для її вдосконалення – іноді з великими відмінностями між різними державами-членами ЄС.
Аналіз зарубіжних досліджень щодо міждисциплінарної природи педагогічної освіти засвідчив, що міждисциплінарний підхід до організації викладання та навчання сприяє досягненню інтегрованого підходу; компетентнісно-орієнтованому навчанню та підвищення якості навчання та викладання; посиленню співпраці з іншими вчителями та фахівцями, розробці курікулуму і розвитку їх комунікативних навичок; реалізації різних дослідницьких проектів щодо вдосконалення педагогічної освіти, пов’язаних зі STEM-освітою; розвитку освітніх та технологічних інновацій; утвердженню міждисциплінарної педагогіки як субдисципліни педагогічної науки.
Comparative studies of teacher education and its reform (a rather underdeveloped field in most EU member states) have identified a large number of (persistent) problems of teacher education related to theories and methodologies, knowledge base based on research / for the teaching profession or relevant teaching / learning strategies) and the potential for improvement - sometimes with great differences between different EU Member States.
An analysis of foreign research on the interdisciplinary nature of teacher education has shown that an interdisciplinary approach to the organization of teaching and learning contributes to an integrated approach; competence-oriented learning and improving the quality of teaching and learning; strengthening cooperation with other teachers and specialists, curriculum development and development of their communication skills; implementation of various research projects to improve teacher education related to STEM education; development of educational and technological innovations; approval of interdisciplinary pedagogy as a subdiscipline of educational science/
 
Publisher Чернівецький нац. ун-т
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728360/1/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B2%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BC.%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B2%D1%86%D1%96%2026-27%20%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F%202021%20%D1%80.-251-255.pdf
- Постригач, Н.О. (orcid.org/0000-0002-5433-2938 <http://orcid.org/0000-0002-5433-2938>) (2021) On the question of the interdisciplinary nature of teacher education in foreign discourse In: Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 26-27 травня 2021 року Чернівецький нац. ун-т, м. Чернівці, Україна, pp. 250-254. ISBN 978-966-423-634-5