Record Details

Дистанційне навчання: нові можливості учителя для наближення до індивідуальних потреб учня

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/724962/
https://lib.iitta.gov.ua/724632/1/%D0%A6%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-2021.pdf
 
Title Дистанційне навчання: нові можливості учителя для наближення до індивідуальних потреб учня
Distance learning: new opportunities for teachers to approach the individual needs of the student
 
Creator Буров, О.Ю.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
 
Description Дистанційне навчання має не тільки недоліки, але й значний потенціал для підвищення якості освіти шляхом індивідуалізації навчального процесу, балансування можливостей і потреб здобувачів знань, гнучкості в розвитку їх творчого потенціалу. Отримана шляхом діагностування інформація дозволяє учню визначити доцільність і можливу ефективність використання ресурсів для навчання за обраним напрямом, виявити «слабкі» та «сильні» сторони досягнутого (на момент тестування) рівня власного розвитку, а також обрати за допомогою вчителя оптимальну траєкторію навчання. З іншого боку, така інформація дозволяє вчителю більш диференційовано та гнучко управляти учбовим навантаженням, оптимізувати функції контролю в залежності від можливостей і потреб учнів, зробити навчальний процес більш цікавим і захоплюючим для них.
Distance learning has not only disadvantages, but also significant potential for improving the quality of education by individualizing the educational process, balancing the opportunities and needs of knowledge seekers, flexibility in the development of their creative potential. The information obtained by diagnosing allows the student to determine the feasibility and possible effectiveness of the use of resources for learning in the chosen area, to identify "weaknesses" and "strengths" of the achieved (at the time of testing) level of development, and to choose the optimal learning trajectory. On the other hand, such information allows the teacher to manage the workload more differently and flexibly, optimize control functions depending on the capabilities and needs of students, make the learning process more interesting and exciting for them.
 
Date 2021
 
Type Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/724962/2/%D0%91%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%9E%D0%AE%20%D0%94%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%A6%D0%86%D0%99%D0%9D%D0%95%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%20%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%86%20%D0%9C%D0%9E%D0%96%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%A3%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AF.pdf
- Буров, О.Ю. (orcid.org/0000-0003-0733-1120 <http://orcid.org/0000-0003-0733-1120>) (2021) Distance learning: new opportunities for teachers to approach the individual needs of the student In: Цифрова компетентність вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19) : зб.матеріалів всеукр.наук.-практ.семінару (Київ, 2 березня 2021 р.), м. Київ, Україна.