Record Details

Синергетична модель розвитку цифрової компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на праксеологічних засадах

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728478/
http://visn-ped.gnpu.edu.ua/index.php/uk/arkhiv-publikatsij
 
Title Синергетична модель розвитку цифрової компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти на праксеологічних засадах
Synergetic model of development teachers digital competence of vocational educational institutions on the principles of praxeology
 
Creator Грядуща, Віра Володимирівна
Денисова, Анастасія Володимирівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті проаналізовано зміни в освіті пов’язані з кризою в контексті пандемії Covid-19. Визначено, що сьогодні освіта характеризується дедалі більшою складністю, невизначеністю та нестабільністю. В умовах пандемії та цифровізації суспільства демонструється тенденція до переходу від традиційних форм організації освітнього процесу, що передбачають фізичну взаємодію, до масового використання цифрового та дистанційного навчання, що у свою чергу потребує розвитку цифрової компетентності усіх учасників освітнього процесу.
Запропоновано освітню модель «Онлайн студія цифрових технологій», яка розглядається авторами як тривимірна інноваційна синергетична модель розвитку цифрової компетентності педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у системі підвищення кваліфікації на праксеологічних засадах для проектування власної траєкторії розвитку цифрової компетентності, а також отримання усіх базових цифрових навичок, переходу – до проміжних, та у подальшому – до обізнаних.
The changes in education related to the Covid-19 pandemic crisis are analyzed here. It is determined that today education is characterized by increasing level of complexity, uncertainty and instability. In a pandemic and digitalization of society, there is a tendency to move from traditional forms of organization of the educational process, involving physical interaction, to the widespread use of digital and distance learning, which in turn requires the development of digital competence of all participants.
The three-dimensional educational model "Online Studio of Digital Technologies" helps teachers of professional (vocational and technical) education institutions to design an individual trajectory of professional development and self-development based on the cross-platform approach of developed digital competence; the opportunity to join the educational process at a convenient time and make your own choice of type of education, implements both the principle of self-organization of synergetic models of educational systems and the principle of freedom students choice.
 
Publisher Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728478/1/%D0%93%D1%80%D1%8F%D0%B4%D1%83%D1%89%D0%B0%2C%20%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Грядуща, Віра Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9968-3515 <http://orcid.org/0000-0001-9968-3515>) and Денисова, Анастасія Володимирівна (orcid.org/0000-0003-4014-9312 <http://orcid.org/0000-0003-4014-9312>) (2021) Synergetic model of development teachers digital competence of vocational educational institutions on the principles of praxeology Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 3 (47). ISSN 2410-0897 (Submitted)