Record Details

Андрагогічні умови професійно-особистісного саморозвитку педагога у післядипломній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/726331/
 
Title Андрагогічні умови професійно-особистісного саморозвитку педагога у післядипломній освіті
Аndragogical conditions of professional-personal self-development of a teacher in postgraduate education
Андрагогические условия профессионально-личностного саморазвития педагога в последипломном образовании
 
Creator Самко, Алла Миколаївна
 
Subject Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications
37 Education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У роботі зазначено, що основою професійного саморозвитку є особистісний саморозвиток, спрямований на становлення творчої індивідуальності педагога. Висвітлено андрагогічні умови: організаційно-педагогічні, навчально-методичні, психолого-андрагогічні, що забезпечують професійно-особистісний саморозвиток педагога у післядипломній освіті. Наголошено, що показником ефективності застосування андрагогічних умов виступає сформованість внутрішньої мотивації до професійно-особистісного саморозвитку. Підсумовано, що використання андрагогічних умов в рамках безперервної освіти сприяє підвищенню ефективності навчання дорослих за рахунок посилення внутрішньої мотивації педагога до професійно-особистісного саморозвитку.
The paper notes that the basis of professional self-development is personal self-development aimed at the formation of creative individuality of the teacher. The andragogical conditions are covered: organizational-pedagogical, educational-methodical, psychological-andragogical, which provide professional and personal self-development of the teacher in postgraduate education. It is emphasized that the indicator of the effectiveness of the use of andragogical conditions is the formation of internal motivation for professional and personal self-development. It is concluded that the use of andragogical conditions in the framework of continuing education contributes to the effectiveness of adult learning by strengthening the internal motivation of the teacher to professional and personal self-development.
В работе отмечено, что основой профессионального саморазвития является личностное саморазвитие, направленное на становление творческой индивидуальности педагога. Освещены андрагогические условия: организационно-педагогические, учебно-методические, психолого-андрагогические, которые обеспечивают профессионально-личностное саморазвитие педагога в последипломном образовании. Отмечено, что показателем эффективности применения андрагогических условий выступает сформированность внутренней мотивации к профессионально-личностному саморазвитию. Подытожено, что использование андрагогических условий в рамках непрерывного образования способствует повышению эффективности обучения взрослых за счет усиления внутренней мотивации педагога к профессионально-личностному саморазвитию.
 
Publisher Типографія «U2print»
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/726331/1/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%BA%D0%BE_%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8.%D0%A4%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC.pdf
- Самко, Алла Миколаївна (orcid.org/0000-0003-0785-0510 <http://orcid.org/0000-0003-0785-0510>) (2021) Аndragogical conditions of professional-personal self-development of a teacher in postgraduate education In: Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя (Forum-SOIS, 2021): збірник матеріалів 3-го Міжнародного науковопрактичного WEB-форуму (Київ-Харків, 25-28 травня 2021 р.) Типографія «U2print», м. Харків, Україна, pp. 157-161.