Record Details

Ручна вмілість дітей раннього віку у образотворчій діяльності: сутність і компоненти

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/722778/
http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/721385
 
Title Ручна вмілість дітей раннього віку у образотворчій діяльності: сутність і компоненти
Manual skills of young children in art: essence and components
 
Creator Рагозіна, Вікторія Валентинівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description Розглядається проблема ручної вмілості, сутність поняття, компоненти ручної вмілості, сфери їх розвитку. Виокремлюється компонент ручних вмінь, необхідний для здійснення образотворчої діяльності дітьми раннього віку – технічні уміння (техніка малювання). Зміст технічних умінь у образотворчі діяльності дитини раннього віку включають правильне утримування художніх інструментів, раціональні способи їх використання, опанування лінією, штрихом плямою як засобами виразності.
The problem of manual dexterity, essence of concept, components of manual dexterity, spheres of their development are considered. The component of manual skills necessary for carrying out of art activity by children of early age - technical skills (drawing technique) is allocated. The content of technical skills in the visual activities of young children include the correct maintenance of artistic instruments, rational ways of using them, mastering the line, stroke the spot as a means of expression.
 
Publisher НАІР
 
Date 2020
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/722778/2/%D0%A0%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B7%D1%96%D0%BD%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.docx.pdf
- Рагозіна, Вікторія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-3694-2054 <http://orcid.org/0000-0002-3694-2054>) (2020) Manual skills of young children in art: essence and components In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваціний потенціал: Матеріали звітної науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України (за 2019 рік) НАІР, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 226-230.