Record Details

ІКТ як основний змістовий фокус у системі підготовки вчителів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728796/
https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/5031
10.31652/2412-1142-2021-62-162-171
 
Title ІКТ як основний змістовий фокус у системі підготовки вчителів
ICT as the main content focus in the system of teacher training
 
Creator Дем’яненко, В.М.
Дем’яненко, В.Б.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description В статті викладено огляд деяких основ та моделей навчання цифровим навичкам вчителів для ефективного їх використання у професійній діяльності. У нашому сучасному суспільстві поліпшення якості освіти та досягнення успішності в навчанні, визначається не виключно наявністю ІКТ в цьому процесі, а різноманітністю трансформацій, що передбачають не лише використання їх як способу споживання знань, а й формує бачення їх як інструментів для збагачення, створення та генерування нових знань. І саме вчитель має відігравати головну роль у цих процесах. Глибокі та багаті навчальні стосунки між учнями та педагогами призводять до більш ефективних навчальних досягнень. Саме підготовка вчителя має вирішальне значення для забезпечення освітнього процесу педагогічно доцільними ІКТ для більш інноваційного і ефективного їх використання. Запорукою успішності появи нових спільнот вчителів, їхньої спільної діяльності в мережах є зміцнення навичок учителів, пов'язаних із цифровою педагогікою та розвиток навичок навчання шляхом поєднання науково-дослідницького досвіду вчителів навчальних закладів. З цієї точки зору, інвестиції в початкову підготовку майбутнього вчителя, його подальший професійний розвиток є не менш важливими ніж інвестиції в ресурси, пов'язані з технологіями. В статті зазначається, що підготовка вчителя має бути орієнтована на запровадження процесів, які можуть призвести до появи проєктів, спрямованих на сприяння педагогічному використанню інструментів, ресурсів, програм, послуг та середовищ, які дозволяють їх використання в будь-який момент часу та з будь-якої точки перебування. Обґрунтовано доцільність використання електронно-освітніх ресурсів у системі підготовки майбутніх вчителів. Обґрунтовано найбільш доцільні шляхи раціонального добору мережних засобів навчального середовища систем відкритої освіти. Визначено найважливіші засоби, висвітлено сучасні принципи і підходи систем відкритої освіти, визначено їх місце в ході підготовки майбутніх вчителів.
The article provides an overview of some basics and models of teaching digital skills to teachers, for their effective use in professional activities. In our modern society, improving the quality of education and achieving success in learning is determined not only by the presence of ICT in this process, but by the variety of transformations that involve not only using them as a way of consuming knowledge, but also forming their vision as tools for enrichment, creation and generation. new knowledge. And it is the teacher who has to play a major role in these processes. Deep and rich learning relationships between students and teachers lead to more effective learning operations. It is teacher training that is crucial for ensuring the educational process of pedagogically appropriate ICTs and for their more innovative and effective use. The key to the success of the emergence of new teacher communities, their joint activities in networks is to strengthen teachers' skills related to digital pedagogy and the development of learning skills by combining the research experience of teachers in educational institutions. From this point of view, investment in the initial training of the future teacher, his further professional development is no less important than investment in resources related to technology. The article states that teacher training should focus on the implementation of processes that can lead to projects aimed at promoting the pedagogical use of tools, resources, programs, services and environments that allow the provision of ICT at any time and from any time. what point of stay.
The expediency of using e-educational resources in the system of training future teachers is substantiated. The most expedient ways of rational selection of network means of educational environment of systems of open education are substantiated. The most important means are defined, modern principles and approaches of systems of open education are covered, their place in the course of preparation of future teachers is defined.
 
Publisher ТОВ «Друк плюс»
 
Date 2021
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728796/1/%D0%86%D0%9A%D0%A2_%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9A%D0%90_%D0%92%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AC_%D0%94%D0%B5%D0%BC%27%D1%8F%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Дем’яненко, В.М. (orcid.org/0000-0002-1469-8185 <http://orcid.org/0000-0002-1469-8185>) and Дем’яненко, В.Б. (orcid.org/0000-0002-8040-5432 <http://orcid.org/0000-0002-8040-5432>) (2021) ICT as the main content focus in the system of teacher training Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 4 (62). pp. 162-171. ISSN 2412-1142
10.31652/2412-1142-2021-62-162-171
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.31652/2412-1142-2021-62-162-171