Record Details

Особливості самоконтролю у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в навчальній діяльності

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728463/
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/1658
 
Title Особливості самоконтролю у молодших школярів із затримкою психічного розвитку в навчальній діяльності
Features of self-control in junior high school students with mental retardation in educational activities
 
Creator Прохоренко, Л.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті висвітлюються особливості компонента саморегуляції –
самоконтролю, у дітей із затримкою психічного розвитку в процесі виконання навчальних завдань.
The article highlights the features of formation of the regulatory component of self-regulation - self-control in children with low intelligence.
 
Publisher Медобори-2006
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728463/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8E%20%D1%83%20%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%88%D0%B8%D1%85%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%96%D0%B2%20%D1%96%D0%B7%20%D0%B7%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%BE%D1%8E%20%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%BA%D1%83%20%D0%B2%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96.pdf
- Прохоренко, Л.І. (orcid.org/0000-0001-5037-0550 <http://orcid.org/0000-0001-5037-0550>) (2012) Features of self-control in junior high school students with mental retardation in educational activities Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна, 2 (19). pp. 395-402. ISSN 2309-8341