Record Details

Перспективи впровадження імерсивних технологій в освіту: досвід Нідерландів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728738/
https://lib.iitta.gov.ua/727353/
 
Title Перспективи впровадження імерсивних технологій в освіту: досвід Нідерландів
Prospects for the introduction of immersive technologies in education: the experience of the Netherlands
Перспективы внедрения иммерсивных технологий в образование: опыт Нидерландов
 
Creator Гриценчук, О.О.
 
Subject 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
37.09 Organization of instruction
 
Description Сучасна наукова педагогічна спільнота моделює освітній формат, окреслюючи перспективи використання імерсивних технологій, що можуть спричинити серйозні впливи на освіту, життя та професійну діяльність молодого покоління в майбутньому.
The modern scientific and pedagogical community models the educational format, outlining the prospects for the use of immersive technologies that can have serious consequences for the education, life and professional activities of the younger generation in the future.
Современное научное педагогическое сообщество моделирует образовательный формат, определяя перспективы использования иммерсивных технологий, которые могут оказать серьезное влияние на образование, жизнь и профессиональную деятельность молодого поколения в будущем.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728738/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9E.%20%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%86%D0%BC%D0%B5%D1%80%D1%81.%20%D1%82%D0%B5%D1%85%202021%20final.pdf
- Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649 <http://orcid.org/0000-0003-3173-7649>) (2021) Prospects for the introduction of immersive technologies in education: the experience of the Netherlands In: «Імерсивні технології в освіті»: збірник матеріалів І Науково-практичної конференції з міжнародною участю ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 84-87. ISBN 978-617-95182-9-4