Record Details

Дистанційне оцінювання у інформаційно-цифровому навчальному середовищі: досвід Нідерландів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/728729/
http://comparlab.org.ua/wp-content/uploads/2021/08/conf_issue_2021_full.pdf
10.32405/978-966-97763-9-6-2021-205-206
 
Title Дистанційне оцінювання у інформаційно-цифровому навчальному середовищі: досвід Нідерландів
Distance assessment in the information and digital learning environment: the experience of the Netherlands
Дистанционное оценивание в информационно-цифровой учебной среде: опыт Нидерландов
 
Creator Гриценчук, О.О.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
 
Description Використання інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти сьогодні є необхідною умовою реалізації навчально-виховного процесу. Інструменти інформаційно-цифрового навчального середовища, наприклад, онлайн-прокторінг (англ. online proctoring), дозволяють здійснювати оцінювання результатів начальної діяльності учнів та учениць, що сьогодні все частіше відбувається у дистанційному та змішаному форматах. Аналіз сучасних зарубіжних практик щодо оцінювання та контролю результатів навчання в умовах цифрової трансформації освіти та виявлення позитивного педагогічного досвіду сприятиме розвитку вітчизняної системи освіти.
The use of information and communication technologies in the field of education today is a necessary condition for the implementation of the educational process. Information and digital learning tools, such as online proctoring, allow students to evaluate the results of their initial activities, which is increasingly happening in distance and mixed formats. The analysis of modern foreign practices in assessing and monitoring learning outcomes in the digital transformation of education and identifying positive pedagogical experience will contribute to the development of the domestic education system.
Использование информационно-коммуникационных технологий в области образования сегодня является необходимым условием реализации учебно-воспитательного процесса. Инструменты информационно-цифровой учебной среды, например онлайн-прокторинг (англ. online proctoring), позволяют осуществлять оценку результатов начальной деятельности учащихся и учениц, что сегодня все чаще происходит в дистанционном и смешанном форматах. Анализ современных зарубежных практик по оценке и контролю результатов обучения в условиях цифровой трансформации образования и выявление положительного педагогического опыта будет способствовать развитию отечественной системы образования.
 
Publisher Крок
 
Date 2021
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/728729/1/%D0%93%D1%80%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9E.%20_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%202021.pdf
- Гриценчук, О.О. (orcid.org/0000-0003-3173-7649 <http://orcid.org/0000-0003-3173-7649>) (2021) Distance assessment in the information and digital learning environment: the experience of the Netherlands In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації: матеріали V Міжнародної наук.-практ. конференції Крок, м. Тернопіль, Україна, pp. 205-207. ISBN 978-617692652-8
10.32405/978-966-97763-9-6-2021-205-206
 
##plugins.schemas.dc.fields.doi.name## 10.32405/978-966-97763-9-6-2021-205-206